Dlatego każdy kto chce przyczynić się do poprawy swojego środowiska biznesowego, może wypełnić ankietę wchodząc na podany link aktywacyjny: http://www.zoomerang.com/Survey/WEB22G2GRDJWHW. Badanie ma charakter anonimowy i w Polsce potrwa do 30 września br.
Przedsiębiorczość to główny czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego oraz warunek konieczny do osiągnięcia konkurencyjności gospodarczej każdego kraju. Mając to na uwadze Monitor zaprojektował międzynarodowe badanie, które ma pomóc w ocenie stopnia przedsiębiorczości poszczególnych państw świata. Dla najwierniejszego odwzorowania sytuacji gospodarczej panującej w krajach biorących udział w ankiecie, badanie jest prowadzone równolegle, w zbliżonym otoczeniu
oraz analogicznych warunkach w każdym z państw.
– Od 2003 roku Monitor Group prowadzi cykliczne Badania Przedsiębiorczości. Poprzez udział w tej inicjatywie różne kraje miały okazję porównać stan przedsiębiorczości poprzez dokonaną przez nas analizę oraz odniesienie się do innych państw. W celu uzyskania jak największej próby, badanie odbywa się w formie ankiety on-line, co pozwala biorącym w niej przedsiębiorcom na oszczędność czasu – powiedział Alexander King, partner zarządzający Monitor Group w Polsce.
Badanie przyczyni się do pogłębionej analizy poziomu przedsiębiorczości, zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy, a także wprowadzenia zmian dla efektywniejszego i sprawniejszego funkcjonowania przedsiębiorstw. Wyniki ankiety powinny zweryfikować mocne i słabe strony firm, stojące przed nimi wyzwania i możliwości oraz naświetlić blokady rozwoju przedsiębiorczości w poszczególnych krajach.
Partnerzy badania: Ministerstwo Gospodarki, IAB, Business Center Club, Fundacja Polskiej Izby Handlu, Krajowa Izba Gospodarcza w Warszawie, Polska Przedsiębiorcza, Pracodawcy RP, Związek Rzemiosła Polskiego, Izba Gospodarcza Komponentów i Technologii, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Częstochowie oraz Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa.