RedBull zaczyna współpracę z siecią Play

przez Marek Wyrzychowski
402 odsłony

Na pomysł takiej współpracy wpadł producent najbardziej znanych napojów energetycznych. Jej wynikiem ma być specjalna oferta telekomunikacyjna dedykowana dla telefonów na kartę oraz na abonament.

źródło: www.flickr.com
źródło: www.flickr.com

Nowa usługa pod nazwą RedBull Mobile ma wystartować już w sierpniu br. Przedstawiciele RebBulla twierdzą, że wybrali Play ze względu na jego wizerunek. Obie marki mają podobne cechy, są nieszablonowe i dość intrygujące. Z tego powodu zdecydowano się na współpracę. Efektem tego przedsięwzięcia będzie start w Polsce Red Bull Mobile (RBM). Będzie to nowa marka sprzedawana jako oferta Play. Operator ma za zadnie zajęcie się jej sprzedażą i obsługą klienta, natomiast Red Bull da swoją markę oraz bezpłatny dostęp do kontentu, czyli udostępni swój portal, darmowe aplikacje czy gry oraz będzie na bieżąco informował o organizowanych przez siebie wydarzeniach.

Przedstawiciele Play będą zadowoleni jeśli nowo powstała usługa do końca roku trafi do kilkudziesięciu tysięcy klientów. Szczegóły dotyczące najnowszej oferty zostaną zaprezentowane 6 sierpnia. Nowy produkt pojawi się w salonach Play kilka tygodni później. Polska będzie szóstym krajem, w którym wystartuje oferta RBM. Jest już dostępna w Austrii, Szwajcarii, na Węgrzech, w RPA i Belgii.

Mogą Cię również zainteresować