źródło: www.flickr.com
Nowa usługa pod nazwą RedBull Mobile ma wystartować już w sierpniu br. Przedstawiciele RebBulla twierdzą, że wybrali Play ze względu na jego wizerunek. Obie marki mają podobne cechy, są nieszablonowe i dość intrygujące. Z tego powodu zdecydowano się na współpracę. Efektem tego przedsięwzięcia będzie start w Polsce Red Bull Mobile (RBM). Będzie to nowa marka sprzedawana jako oferta Play. Operator ma za zadnie zajęcie się jej sprzedażą i obsługą klienta, natomiast Red Bull da swoją markę oraz bezpłatny dostęp do kontentu, czyli udostępni swój portal, darmowe aplikacje czy gry oraz będzie na bieżąco informował o organizowanych przez siebie wydarzeniach.
Przedstawiciele Play będą zadowoleni jeśli nowo powstała usługa do końca roku trafi do kilkudziesięciu tysięcy klientów. Szczegóły dotyczące najnowszej oferty zostaną zaprezentowane 6 sierpnia. Nowy produkt pojawi się w salonach Play kilka tygodni później. Polska będzie szóstym krajem, w którym wystartuje oferta RBM. Jest już dostępna w Austrii, Szwajcarii, na Węgrzech, w RPA i Belgii.