Rynek MLM w USA wzrośnie do 53 miliardów dolarów do 2032 roku

przez Maciej Maciejewski
596 odsłony

Świadectwem transformacyjnego modelu biznesowego jest to, że północnoamerykański rynek marketingu sieciowego i sprzedaży bezpośredniej osiągnął niezwykły kamień milowy z przychodami w wysokości 40,250 miliardów dolarów w 2022 roku. Oczekuje się, że sprzedaż osiągnie tam 44,22 miliarda dolarów w 2023 roku, a rynek wzrośnie do 53,54 miliarda dolarów do 2032 roku.

źródło: Pixabay

Do takiego wniosku doszli amerykańscy eksperci z prestiżowego Expert Market Research. Północnoamerykański rynek sprzedaży bezpośredniej i network marketing zyskuje na popularności, przede wszystkim ze względu na atrakcyjność przedsiębiorczości i niezliczone korzyści, jakie branża DS/MLM oferuje.

Dla osób, które chcą być niezależne zawodowo sektor ten oferuje atrakcyjną możliwość rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, która wymaga minimalnych kosztów początkowych i operacyjnych, a jednocześnie daje elastyczne godziny pracy.

Ta atrakcyjna perspektywa jest szczególnie korzystna dla samotnych rodziców, osób z problemami zdrowotnymi lub stojących przed wyzwaniami w tradycyjnych stosunkach pracy i sprawia, że ​​jest intratną opcją zarabiania pieniędzy.

Dodatkowo rosnąca świadomość i akceptacja tego systemu wśród konsumentów powoduje poszerzanie bazy klientów na rynku. Zaufanie do sprzedaży bezpośredniej wzrosło dzięki dostępności wysokiej jakości produktów i sprawdzonych dostawców. To zwiększone zaufanie doprowadziło do tego, że coraz więcej konsumentów zwraca się przy zakupach do sprzedaży bezpośredniej i marketingu wielopoziomowego.

Kluczowym czynnikiem wzrostu północnoamerykańskiego rynku DS/MLM jest rosnący popyt na spersonalizowane produkty i usługi. Sprzedaż bezpośrednia opiera się na osobistej interakcji pomiędzy niezależnymi partnerami handlowymi a kupującymi, co umożliwia bardziej spersonalizowaną obsługę klienta. Dzięki skalowalności sprzedaży bezpośredniej konsumenci mogą cieszyć się produktami dostosowanymi do ich konkretnych potrzeb.

Poprzez bezpośrednią, osobistą komunikację partnerzy handlowi budują sieci i społeczności oraz zbierają cenne uwagi dotyczące ulepszeń produktów. Punkty cenowe i oferty można dostosować do indywidualnych preferencji klienta bez obciążania kosztami ogólnymi, ograniczającymi dostosowanie ceny. Ten osobisty charakter odróżnia sprzedaż bezpośrednią i MLM od innych dostawców, promuje więź między dostawcami a konsumentami i przyczynia się do dalszego rozwoju rynku.

Tradycyjnie za najsilniejszy rynek marketingu sieciowego na świecie uważany jest rynek amerykański, a za nim plasują się Korea, Niemcy, Chiny i Japonia. Jeśli chodzi o Polskę sytuację tej branży można śledzić tutaj:

Oto najnowsze fakty o polskim biznesie sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Sprawdź kto się rozwija, a kto się zwija. Raport finansowy branży DS/MLM za rok 2022

Wszak Network Magazyn, jako jedyne w Polsce niezależne pismo dla branży DS/MLM stara się na bieżąco informować społeczeństwo, które firmy są odpowiednie do budowania biznesu, a których lepiej unikać.

Mogą Cię również zainteresować