źródło: www.flickr.com
Część zatrudnionych wolałaby, żeby w pracy takie strony były zablokowane. Zastanawialiście się kiedyś w jak wielu firmach można bez przeszkód spędzać czas na serwisach społecznościowych w czasie pracy? Otóż W Wielkiej Brytanii niczym nie ograniczony dostęp do nich ma 35% pracowników. Z kolei 40% może korzystać z serwisów społecznościowych, ale jedynie w celach biznesowych.
W Polsce jak dotąd nie przeprowadzono specjalistycznych badań sprawdzających ten wskaźnik. Jednak w ostatnim czasie praktycznie na całym świecie panuje taki trend, aby blokować pracownikom dostęp do tego typu stron. Na dzień dzisiejszy robi tak około 53 %.
Co może być lekkim zaskoczeniem? Okazuje się, że nawet sami pracownicy są za tym, aby zdecydowanie ograniczać dostępność serwisów społecznościowych w miejscu pracy. Ciekawe, co bierze górę? To, że sami nie potrafią się powstrzymać od śledzenia tego, co dzieje się u ich znajomych? Czy może bardziej chodzi o to, by ich współpracownicy nie trwonili czasu?