Sukces jest kobietą, a Hilton i Utah celem. Relacja z wydarzenia NU Power Summit 2022

przez Maciej Maciejewski
3692 odsłony

W dniach 22-23 października br. struktura Karoliny Łappo-Rzeplińskiej z firmy NU SKIN Polska zorganizowała wydarzenie, na które partnerzy biznesowi tej nietuzinkowej liderki czekali cały rok. Cierpliwość i ciężka praca przyniosły wymierne efekty. Zwieńczeniem osiągnięć niezależnych przedsiębiorców było przedsięwzięcie, które miało miejsce w warszawskim odpowiedniku sukcesu.

Większość firm działających w naszej branży tradycyjnie co roku organizuje specjalne wydarzenie dla swoich liderów. Zazwyczaj odbywają się wtedy wykłady, warsztaty, wręczanie awansów oraz networking. Standard. Jednak to, co wydarzyło się pod koniec października mocno podwyższyło średni standard zjazdów w polskim network marketingu.

Całe spotkanie odbyło się w warszawskim hotelu Hilton, czyli prawdziwym miejscu luksusu i sukcesu. Standard tego miejsca jest jak najbardziej adekwatny do jakości organizacyjnej i merytorycznej takiego eventu. Co takie wydarzyło się przez te dwa dni? Jakie są nowości w firmie NU SKIN? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź czytając ten artykuł.

Gość specjalny wydarzenia

Niespodziewanie rozpoczął Tomasz Kammel – dziennikarz, prezenter telewizyjny i ekspert od wystąpień publicznych. Każde działanie nastawione na sukces musi zostać poparte odpowiednim „dlaczego?”, zatem nie bez powodu znany mówca wystartował z wykładem pt. „Co zrobić, by się chciało?” Wartościowy temat prelekcji w połączeniu z elokwencją i charyzmą Tomasza Kammela pozwoliły na odpowiednie dotarcie do uczestników na poziomie emocjonalnym. Takie wydarzenia, przepełnione sukcesami i nietuzinkowymi osiągnięciami w biznesie, muszą zostać rozpoczęte z silną motywacją.

Skupmy się na faktach

Nie samymi emocjami człowiek żyje. Aby się rozwijać, potrzebujemy wiedzy, która przyczyni się do życia, którym chcemy żyć. Również odnosi się to do firmy, którą partnerzy biznesowi stawiają na pierwszym miejscu. Z drugiej strony pracując w danym biznesie, potrzebna jest wiedza o stanie faktycznym tego przedsiębiorstwa. Hubert Czepik oraz Lukas Reider mieli okazję przekazać w swoich przemówieniach informacje o strategii firmy NU SKIN w czasach kryzysu i recesji oraz o jej potencjale rynkowym.

Z pasją do celu

W swoim Power Speech Karolina Łappo-Rzeplińska czyli główna organizatorka tego wydarzenia dobitnie pokazała wagę dążenia do realizacji swoich wizji. Przełamała znane sposoby osiągania zamierzonych celów. Jak się okazuje, metoda SMART nie wystarczy. Trzeba dodać jeszcze inne elementy, choćby dotyczące emocji, jakie odczuwa się przy realizacji marzeń, jakimi ludźmi się otaczamy oraz postawa altruizmu. Karolina przekazuje taką wiedzę swoim liderom, aby osiągali jeszcze lepsze wyniki.

Miejsca i emocje nie z tej bajki

Jedną z największych wartości, jakimi kieruje się spółka NU SKIN jest dostarczanie ludziom takich elementów, które wznoszą jakość życia na jeszcze wyższy poziom. Na spotkaniu dowiedzieliśmy się m.in. o organizowanych przez firmę wycieczkach, np. w bajeczne miejsce, jakim jest grecka wyspa Mykonos. Zapewne nieprzypadkowy był wybór miejsca tej konferencji, ponieważ naprzeciwko hotelu Hilton jest położona restauracja o takiej samej nazwie, serwująca greckie jedzenie. Taki „przypadek” tylko pokazuje liderom, że są na odpowiedniej drodze.

Mykonos to miejsce dla prawdziwych ludzi sukcesu, którzy nie boją się marzyć, a czas na ulgę i relaks przeznaczają właśnie podróżując po świecie. Najlepsi z najlepszych w NU SKIN mogą również pojechać na wyjazd z amerykańskiego snu. Podróż do stanu Utah nie tylko gwarantuje niezapomniane chwile w towarzystwie wartościowych ludzi, ale również możliwość przejścia się po czerwonym dywanie, pod siedzibą firmy.

Nikt nie lubi Excela

Spółka wydała już setki milionów dolarów na rozwój nowego narzędzia dla partnerów firmy. Produkt nazywa się Nu Connet. Problemem była żmudna obsługa Excela, a celem optymalizacja pracy. Aplikacja obejmuje system CRM, służący do zamykania sprzedaży, ale – co ważne – posiada wszystkie etapy tego procesu. Największą zaletą aplikacji jest zminimalizowanie wysiłków sprzedawcy, a wszystkim zajmuje się sztuczna inteligencja. Dzięki temu rozwiązaniu partnerzy NU SKIN mogą skupić się na tym, co najważniejsze – wnoszenie najważniejszych wartości w życie innych ludzi.

Nie musisz być filmowcem, aby zostać gwiazdą w sprzedaży

Piotr Rzepliński, współorganizator tej konferencji, partner biznesowy oraz prywatnie mąż Karoliny jest również świetnym marketingowcem w branży reklamy. Oprócz umiejętnego używania słów, aby inspirować, posiada także dużą wiedzę na temat filmowania oraz naświetlenia. W swoim wystąpieniu pokazał proste, niedrogie narzędzia, które diametralnie poprawiają jakość nagrywania. Jestem pewien, że uczestnicy eventu wynieśli z tej prelekcji wiele cennych wskazówek, ale mam nadzieję, że jedno, bardzo ważne zdanie zapamiętają do końca życia: „Najważniejsze jest światło, ustawienie kamery i TWOJE nastawienie”.

NU Power Summit to jedyne takie wydarzenie w polskim oddziale koncernu, które ma na celu inspirację swoich partnerów biznesowych do osiągania jeszcze większych, ambitnych celów. Bardzo dziękujemy za zaproszenie naszej redakcji i możliwość zrelacjonowania tego wydarzenia. Do zobaczenia na NU Power Summit 2023!

Mogą Cię również zainteresować