Takiej kooperacji w branży sprzedaż bezpośrednia i network marketing jeszcze nie było. Od stokrotek po słoneczniki – każda inspirowana naturą kolekcja zawiera butelkę na wodę wielokrotnego użytku ECO+, zestaw przekąsek i pojemnik na kanapki.
Tupperware i Vera Bradley to dwie kultowe marki wymyślone przez kobiety, zakorzenione we wspólnej misji uczynienia świata lepszym miejscem. Starając się zapewnić konsumentom zabawne i funkcjonalne opcje, obie marki stworzyły gamę wesołych, kolorowych wzorów, które emanują radością i harmonią.
– Wiemy, że konsumenci zawsze szukają ekscytujących kombinacji marek. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Verą Bradley i możliwością zaoferowania fanom produktów obu marek, które są nie tylko piękne, ale także wielokrotnego użytku i trwałe – mówi Anita Sonder, dyrektor ds. marketingu produktów w Tupperware USA i Kanada.
– Od letnich przygód po powrót do szkoły, ta limitowana kolekcja pozwala czuć się dobrze z więcej niż jednego powodu. Projekt jest jasny, wesoły, inspirowany naturą, a jednocześnie może pomóc w ograniczeniu odpadów spożywczych i jednorazowych. Sytuacja korzystna dla obu stron – dodała.
– Podobnie jak Vera Bradley, Tupperware jest marką znaną z dobrej jakości i przemyślanych projektów, które są praktyczne, piękne i przyjazne dla środowiska. Praca z zespołem Tupperware przy tworzeniu tych pięknych rozwiązań dla naszych klientów była samą przyjemnością – dodał Daren Hull, Vera Bradley brand president.