Groupe SEB to światowy lider w dziedzinie tzw. małych artykułów gospodarstwa domowego. Na rynku działa od 160 lat w tym już 25 lat w Polsce. W swoim portfolio skupia wachlarz tak znanych marek, jak Krups, Lagostina, Rowenta, Moulinex czy Tefal. Chyba nie ma na świecie człowieka, który nie słyszałby o patelniach Tefal. I właśnie z tą marką koncern postanowił niedawno zaistnieć w systemie direct selling. Oto kilka najważniejszych faktów, mówiących z kim mamy do czynienia:
W kwietniu br. zaraz po świętach udało mi się porozmawiać w Sosnowcu z bodaj najważniejszą w Polsce osobą odpowiedzialną w Groupe SEB za sprzedaż bezpośrednią. Pogoda nas nie rozpieściła – spadł mocny śnieg, nagle zrobiło się w całym mieście ciemno, ale słychać nas wyraźnie. A to jest najważniejsze. Bo mówimy o tym, co naszych Czytelników interesuje najbardziej, czyli „co z tego będę miał?” Oto rozmowa z Markiem Magnowskim, który w firmie Groupe SEB jest dyrektorem ds. sprzedaży bezpośredniej marki Tefal.
Sprostowanie: podczas tej rozmowy – jak przystało na imbecyla techniczno-matematycznego, pomyliłem się w obliczeniach. Powiedziałem, że skoro firma Groupe SEB robi 6,2 miliarda euro rocznie, to będzie prawie 3-krotność tego, co notuje cała branża DS/MLM w Polsce. Pomyłka. Kiedy wziąłem do ręki kalkulator (dziękuję twórcy) szybko okazało się, że to ponad 8 razy więcej niż najnowszy wynik sektora DS/MLM na naszym rynku. Za pomyłkę przepraszam, a firmie gratuluję.
Więcej na temat tego przedsięwzięcia przeczytacie tutaj:
1. „Companion czyli Tefal wchodzi w direct selling”
2. „Przez podniebienie do bogactwa. Tefal Companion”
3. „Studio Kuchenne Tefal Companion w Będzinie”
4. „Tefal Companion – Pierwsza Ogólnopolska Konferencja”