Candance Matthews (źródło: Pixabay)
W koncernie Amway zainicjowano dwa specjalne, korporacyjne działy, które dbają o poprawne funkcjonowanie spółki na wielu rynkach całego świata. Mówimy o radzie dyrektorów oraz o komisji ds. ładu i odpowiedzialności korporacyjnej rady dyrektorów. Niedawno członkiem tych komórek została znana w Amway menadżer – Candace Matthews.
Matthews jest dyrektorem ds. reputacji w Amway Corporation. Wcześniej była regionalnym prezydentem Amwaya na Amerykę, a także pełniła w firmie funkcję dyrektora ds. marketingu. – Candace jest wizjonerskim i dynamicznym liderem, który wnosi do naszego zarządu rozległą wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu konsumenckiego i zarządzania marką – powiedział Mike Volkema, prezes zarządu. – Jej spostrzeżenia i wskazówki będą nieocenione, ponieważ będziemy nadal skupiać się na tym, aby firma była jeszcze bardziej zorientowana na konsumentów i dystrybutorów – dodał.
Matthews dołączyła do Amway Corporation w 2007 roku i odegrała kluczową rolę w przeprowadzeniu firmy przez transformację marketingową, która przyczyniła się do dwucyfrowego wzrostu sprzedaży, zwiększenia udziału w rynku DS/MLM i poprawy świadomości marki. Była odpowiedzialna za rozwój kompetencji konsumenckich Amway, a także społecznej odpowiedzialności biznesu oraz strategii marki i strategii cyfrowych. Jako członek kadry kierowniczej Matthews współpracuje z wielofunkcyjną grupą liderów tego biznesu, którzy koncentrują się na poprawie kultury firmy Amway, możliwościach talentów i potrzebach rynku globalnego.
Przed Amwayem Matthews była prezesem SoftSheen-Carson, działu produktów konsumenckich w koncernie L’Oreal USA. Na tym stanowisku nadzorowała wszystkie operacje tej spółki, w tym fuzję firm L’Oreal’s SoftSheen i Carson. Matthews była także wiceprezesem w The Coca-Cola Company i zajmowała wysokie stanowiska w CIBA Vision Corporation, Baush + Lomb, Procter & Gamble i General Mills.
– Od dawna podziwiałam zaangażowanie Hermana Millera w ochronę środowiska, integrację społeczną i różnorodność, a także przywództwo i projektowanie zorientowane na człowieka. To są prawdziwe wyróżniki, które odegrają kluczową rolę w następnej erze ekscytujących możliwości rozwoju naszej spółki – powiedziała Matthews.
A o najnowszych wynikach finansowych tego największego na świecie network marketingu przeczytacie w artykule „Nie ma mocnych. Amway wciąż największą firmą w sektorze na świecie”.