Jak się okazało, dystrybutorzy i pracownicy firmy Amway przepracowali w 2023 roku ponad 212 000 godzin w ramach wolontariatu, służąc innym ludziom i przekazali znaczne środki na cele ważne dla marki. W szczególności dali ponad 155 000 dolarów na rzecz pomocy mieszkańcom Hawajów w Lahaina, którzy ucierpieli w wyniku ostatnich pożarów.
Wysiłki te wpisują się w długoletnią tradycję akcji charytatywnych Amwaya. Od 1983 roku ten najbardziej znany na świecie network marketing i jego dystrybutorzy przekazali do tej pory ponad 35 milionów dolarów organizacji Easterseals, która wspiera niepełnosprawne dzieci i dorosłych.
W ramach inicjatyw na rzecz ochrony środowiska Amway angażuje się w oszczędzanie energii w procesie produkcyjnym. Zajmuje prawie 6000 akrów organicznych pól uprawnych, na których uprawiane są produkty botaniczne marki, a priorytetem jest zrównoważony rozwój i zapobieganie zanieczyszczeniom. Farma Trout Lake West w stanie Waszyngton przekształca odpady roślinne i lokalny nawóz mleczny w kompost.
– Wszystko, co udało nam się zrobić, jest bezpośrednim odzwierciedleniem niesamowitych ludzi, których mamy w Amway” – powiedział Andrew Schmidt, dyrektor zarządzający koncernem na Amerykę Północną. – Cieszymy się z faktu, że możemy dalej rozwijać naszą działalność, a co ważniejsze, możemy pomagać ludziom i społecznościom rozwijać się dzięki duchowi przedsiębiorczości – dodał.
Raport można pobrać w tym miejscu: https://www.amwayglobal.com/impact-report/