Wielomilionowe wzrosty w biznesie MLM. I to w dobie ogólnoświatowego kryzysu pandemicznego

przez Maciej Maciejewski

Firma USANA tylko w samym czwartym kwartale 2020 roku osiągnęła wynik sprzedaży netto na poziomie ponad 310 milionów dolarów. To oznacza 14,5% wzrost w stosunku do czwartego kwartału roku poprzedniego. A całkowite przychody spółki Primerica w czwartym kwartale 2020 roku wzrosły o 12% w porównaniu do czwartego kwartału roku 2019 i przyniosły firmie ponad 598 milionów dolarów.

źródło: Pixabay

Network marketingowa firma USANA ogłosiła wyniki finansowe za rok 2020 roku. Sprzedaż netto w czwartym kwartale wyniosła 310,5 mln USD, co oznacza wzrost o 14,5% rok do roku, podczas gdy sprzedaż netto tego biznesu MLM w całym roku podatkowym wzrosła o 7% rok do roku. Do kwoty 1,135 mld USD.

– Nasze wyniki za czwarty kwartał ub. roku były lepsze niż oczekiwano i oznaczają rok, w którym USANA osiągnęła znakomite wyniki pomimo ciągłych wyzwań związanych z pandemią – powiedział Kevin Guest, dyrektor generalny i prezes zarządu. – W tym kwartale popyt na nasze wysokiej jakości produkty odżywcze ze strony lojalnych konsumentów pozostawał silny i napędzał rozwój biznesu. Dodatkowo do wzrostu przyczyniły się zmiany kursów walut oraz dodatkowy tydzień sprzedaży w czwartym kwartale. Rozpoczynając rok 2021 jesteśmy przekonani, że możemy zapewnić firmie USANA kolejny rok solidnych wzrostów – dodał Kevin Guest.

Liczba aktywnych klientów firmy osiągnęła w IV kwartale 599 000 osób, co stanowi wzrost o 2,2% w porównaniu z rokiem poprzednim. Azja i Pacyfik to region o najwyższych wynikach dla tej firmy, obejmujący 248,8 mln USD sprzedaży netto i 454 000 aktywnych klientów.

– Od kilku lat skupiamy się na poprawie oferty, którą USANA oferuje konsumentom. Cyfrowe udoskonalenie naszej działalności było kluczowym aspektem strategii obsługi klienta. Wierzymy, że nasze osiągnięcia w tym obszarze umożliwiły nam utrzymanie i przyspieszenie wydajności w bezprecedensowym roku 2020. W ciągu roku przyspieszyliśmy wiele naszych inicjatyw cyfrowych, w tym dalsze ulepszanie naszej platformy mobilnej, poszerzanie opcji płatności, aby sprostać wymaganiom konsumentów z całego świata – komentuje Guest.

Swoimi wzrostami chwali się również network marketing o nazwie Primerica. Spółka ogłosiła wyniki czwartego kwartału zakończonego 31 grudnia 2020 roku. Całkowite przychody wzrosły o 12% w porównaniu do czwartego kwartału roku 2019 i przyniosły firmie ponad 598 mln USD. Zysk netto wyniósł 100,1 mln USD, co oznacza wzrost o 7%.

– Pandemia COVID-19 spowodowała, że ​​konsumenci o średnich dochodach wyraźnie zrozumieli swoją potrzebę ochrony dzisiaj i inwestycji na jutro – powiedział Glenn Williams, dyrektor generalny w Primerica. – Elastyczność naszych sprzedawców pozwoliła nam sprostać tym potrzebom bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Jestem bardzo dumny z tego, jak nasz zespół Primerica pokonał wyjątkowe wyzwania roku 2020, aby nadal pomagać klientom i współpracownikom w osiąganiu ich celów finansowych – dodał.

Mogą Cię również zainteresować