Uczestnicy spotkania CRM GIGACON 2013 będą mogli posłuchać interesujących wykładów, a występujące firmy i ich specjaliści zademonstrują zalety i możliwości promowanych narzędzi oraz specyficzne know-how w zakresie Customer Relationship Management.
Proponowane sesje tematyczne:
- System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
- Social CRM
- Zarządzanie projektami CRM
- Integracja systemów CRM i ERP
- Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
- E-business, E-commerce
- CRM w modelu Cloud
- Call Center w rozwiązaniach CRM
- Outsourcing CRM
- Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
- Mobilny CRM
- Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM?
Konferencja skierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i marketingową w firmach. Zapraszamy więc w szczególności osoby zainteresowane rozwojem i informatyzacją przedsiębiorstw, kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych oraz administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osoby zajmujące się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM.
Organizatorzy zapewniają:
- komplet materiałów konferencyjnych,
- przerwę kawową,
- możliwość konsultacji z ekspertami i przedstawicielami firm dostarczających rozwiązania związane z centrami danych oraz pamięciami masowymi.
Uwaga!
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, organizator ma prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia rejestracyjnego przedstawicielom firm posiadających rozwiązania związane z tematyką konferencji. Firmy zainteresowane promocją rozwiązań na konferencji zapraszamy do kontaktu: http://gigacon.org/crm-gigacon_kwiecien2013/warszawa
Koordynator projektu:
Małgorzata Kulesza
tel.: 22 427 37 10
fax.: 22 244 24 59
[email protected]
Czas i miejsce konferencji:
16 kwiecień 2013, godz. 09:15, hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Warszawa, Polska.