źródło: Pixabay
– Nasze dobre wyniki za czwarty kwartał 2020 roku są wynikiem wyjątkowego wzrostu liczby klientów. Mieliśmy ich o 34% w porównaniu z rokiem poprzednim – powiedział Ritch Wood, dyrektor generalny Nu Skin. – Zwiększyliśmy przychody w każdym z naszych segmentów sprawozdawczych, ze szczególnym naciskiem na rynki zachodnie, gdzie firmy powiązane z naszą marką szerzej przyjęły handel internetowy. Udane wprowadzenie produktów Boost i Nutricentials pomogło osiągnąć sukces i wygenerować 28% wzrost przychodu ze sprzedaży w tym kwartale. Ponadto nasz segment produkcyjny nadal osiągał dobre wyniki, odnotowując 42% wzrost przychodów i odgrywając kluczową rolę w naszej zdolności do utrzymywania zapasów nawet przy zwiększonym popycie i ograniczeniach globalnego łańcucha dostaw – dodał Wood.
Jak widać, pomimo ogólnoświatowych problemów w biznesie system MLM rozwija się znakomicie. Prognozy spółki na rok 2021 obejmują przychody w pierwszym kwartale na poziomie 610-640 mln USD oraz prognozy dotyczące całkowitych przychodów w 2021 roku na poziomie 2,71-2,81 mld USD.
– Nasze wytyczne odzwierciedlają dynamikę nadchodzącą po roku 2020 oraz naszą ukierunkowaną strategię na rok 2021 – stwierdził Mark Lawrence, dyrektor finansowy w Nu Skin. – Spodziewamy się, że w pierwszym kwartale przychody wyniosą 610-640 mln USD, co oznacza wzrost o 18-24%, z uwzględnieniem około 3% korzystnego wpływu na kurs walutowy. Prognozujemy, że zysk na akcję wyniesie od 0,65 USD do 0,75 USD, czyli około dwukrotnie więcej niż w roku poprzednim. W naszych wstępnych prognozach na rok 2021 przewidujemy przychody w wysokości od 2,71 do 2,81 mld USD, co będzie odzwierciedlać dodatni wpływ walut obcych na poziomie około dwóch do trzech procent. Spodziewamy się rocznego zysku na akcję w wysokości 3,80-4,10 USD – skomentował Lawrence.