DuoLife i koszykówka? A czemu nie!

przez Maciej Maciejewski

Koszykówka to jedna z najpopularniejszych dyscyplin sportowych na świecie. Na halach, jak i przed telewizorami, zawsze gromadzi wielkie rzesze kibiców. Tę dyscyplinę czynnie uprawia – także w Polsce, tysiące zawodniczek i zawodników. Dlaczego polska spółka MLM również zainteresowała się koszykówką?

źródło: Pixabay

Działająca w systemie MLM firma DuoLife rozpoczęła oficjalną współpracę z polskim środowiskiem koszykarskim. Będzie to współpraca wielopoziomowa, skoncentrowana wokół polskiego basketu w całości, który tworzy unikalną w skali kraju społeczność o olbrzymim potencjale.

Koszykówka to nie tylko drużyny reprezentacyjne i ligowe rywalizujące w rozgrywkach zawodowych. To także ogromna liczba drużyn amatorskich, skupionych w naszym kraju w kilkudziesięciu mniejszych ligach, a także jej coraz bardziej popularna odmiana, czyli uprawiany masowo basket 3×3. W końcu to również dziesiątki tysięcy koszykarzy – amatorów, dla których koszykówka jest po prostu stylem życia.

Umowa łącząca DuoLife i Polski Związek Koszykówki daje wyjątkową szansę na promowanie zdrowego trybu życia, w którym sport i prawidłowa suplementacja dobrymi produktami stanowią spójną całość. „Jesteśmy przekonani, że zarówno zawodnicy profesjonalni, jak i osoby uprawiające koszykówkę amatorsko, skorzystają na tej współpracy. To pomoże w odnoszeniu kolejnych sukcesów, a także pozwoli na uprawianie koszykówki rekreacyjnie, przez wiele kolejnych lat i w znakomitej kondycji” – czytamy w informacji prasowej.

– Decyzja o podpisaniu umowy współpracy z firmą DuoLife wynika głownie z faktu, że koszykówka – jako dyscyplina sportu ciesząca się ogromną popularnością na całym świecie i uprawiana w naszym kraju nie tylko przez sportowców wyczynowych, ale szerokie rzesze amatorów – ma dużą siłę oddziaływania w zakresie  promocji zdrowego trybu życia, którego elementem jest suplementacja. Chcemy wykorzystać fakt tej współpracy do informowania sympatyków koszykówki o korzyściach płynących ze stosowania odpowiednich suplementów diety i ich wpływu na ogólny stan zdrowia, jak i kondycję fizyczną potrzebną do uprawiania sportu – powiedział nam Marcin Korpolewski członek zarządu Polskiego Związku Koszykówki.

– Oczywiście współpraca związana jest także z oczekiwanymi efektami biznesowymi, które widzimy w dwóch głównych obszarach. Po pierwsze, w zamian za określone świadczenia reklamowe otrzymamy od  naszego partnera suplementy, które będziemy mogli wykorzystać na potrzeby własne związku, w tym suplementację reprezentantów Polski i uczniów Szkół Mistrzostwa Sportowego. Po drugie zaś – wykorzystując opracowany przez naszego partnera model soft marketingu, chcemy zaproponować klubom i innym podmiotom działającym w baskecie budowę grup konsumenckich wśród ich sympatyków, co powinno zaowocować dodatkowymi przychodami dla takich organizacji – dodał Marcin Korpolewski.

Komentarz Martyny Jankowskiej: – Postawiłam na biznes MLM dlatego, że to sprawiedliwy system, który wynagradza mnie za moją rzeczywistą pracę, wiedzę i doświadczenie. Moje zarobki zależą od mojego zaangażowania, a nie od koneksji, widzimisię szefa itp. Tutaj Twój lider, który jest na wyższym stanowisku, zrobi wszystko, abyś awansował. Nie podstawi Ci nogi. Bo jeśli ja zarabiam więcej, to on też. Co bardzo sobie cenię w network marketingu? Możliwość poznawania nowych ludzi. Każdego dnia poznaję ludzi z różnych stron świata. Każdy ma inną osobowość, inny bagaż doświadczeń i inny światopogląd, ale każdego łączy jedno – wszyscy chcemy od życia więcej. Przyłączyłam się do DuoLife ze względu na ludzi. Dlatego, że wiele firm marketingu sieciowego ma dobre produkty i dobry plan marketingowy, ale sukces w tym biznesie odniesiemy tylko wtedy, gdy trafimy na odpowiednie osoby, które nas poprowadzą i z którymi czujemy „FLOW”. W życiu często sugeruję się tym, co podpowiada mi intuicja. Tak było w przypadku DuoLife. Czułam, że to są „CI” ludzie, których w odpowiednim czasie zesłał mi los. Poza tym ukończyłam Akademię Medyczną i wiele lat pracowałam jako przedstawiciel medyczny, więc ważne było dla mnie, aby produkty były wysokiej jakości. Firma DuoLife spełniła moje oczekiwania.

Mogą Cię również zainteresować