EXPO 2020 Vision Global Virtual Event. Firma Jeunesse pionierem najlepszych eventów wirtualnych świata?

przez Maciej Maciejewski
1477 odsłony

Amerykański network marketingowy koncern Jeunesse Global stworzył dla swoich współpracowników nowoczesną platformę internetową do dostarczania globalnych, interaktywnych wirtualnych wydarzeń. Jest to pierwszy tego typu na świecie system działający z transmisją strumieniową na żywo i jednocześnie w 20 językach.

Scott Lewis

Ponieważ od kilku miesięcy wydarzenia odbywające się na żywo są systematycznie wykluczane na całym świecie, działająca w systemie MLM firma Jeunesse Global stanęła przed wyzwaniem ponownej organizacji swojej corocznej trasy EXPO World Tour.

W ten sposób już „Jeunesse EXPO 2020 Vision. Global Virtual Event” było transmitowane w czasie rzeczywistym w dniach 10-13 września 2020 z Hard Rock LIVE w Universal Orlando Resort. Było to wydarzenie w pełni profesjonalne, z efektowną inscenizacją, 360-stopniową relacją wizualną, rozrywką na scenie i występem DJ-a na żywo. Łączna liczba wyświetleń tego wydarzenia ze 106 krajów wyniosła 65 693. Widzowie poznali najlepsze praktyki spółki, wzięli udział w ukierunkowanych kursach mistrzowskich, zostali docenieni i związani z wizją Jeunesse.

W wydarzeniu tym wzięło udział ponad 60 prelegentów korporacyjnych, terenowych i ekspertów z zewnątrz. Scott Lewis, chief visionary oficer w firmie Jeunesse, przywitał uczestników w dniu otwarcia, przedstawił aktualne informacje o firmie i podzielił się swoją wizją na 2021 rok. Zaprezentował również swoje prognozy biznesowe na kolejne lata. Współzałożyciele firmy – Randy Ray (dyrektor generalny) i Wendy Lewis (dyrektor operacyjny) również pojawili się na scenie, aby powitać widzów, przedstawić zapowiedź programu, a później podzielić się wizją dotyczącą fundacji Jeunesse Kids.

Na scenie pojawił się nawet sam Antony Robbins, strateg życiowy i biznesowy nr 1 w USA, obecnie jeden z najlepszych trenerów i mówców świata. Przeprowadził niesamowite trzy godzinne, intensywne zajęcia mistrzowskie, które pobudziły, zainspirowały i rzuciły wyzwanie wszystkim dystrybutorom Jeunesse, aby podjęli konkretne działania w celu zbudowania i realizacji ich wizji dotyczących dynamicznego rozwoju biznesu MLM i osiągnięcia zaplanowanych sukcesów.

– Kiedy świat zamknął swoje drzwi przed wydarzeniami na żywo wiedzieliśmy, że będziemy musieli przedsięwziąć odpowiednie kroki, aby nasze eventy odbywały się bez żadnych przeszkód – powiedział Lewis. – W obliczu tego wyzwania naszemu zespołowi udało się stworzyć wirtualną platformę, która moim zdaniem może potencjalnie zrewolucjonizować całą branżę eventową. Widok naszej wizji energicznego, interaktywnego i prawdziwie, globalnego i wirtualnego wydarzenia, ożywającego w tak spektakularny sposób, był absolutnie surrealistyczny. Jesteśmy bardzo dumni z naszego zespołu za kreatywność, ciężką pracę i pomysłowość. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni naszej rodzinie Jeunesse na całym świecie, która zaufała naszej zdolności do zorganizowania tego innowacyjnego, światowej klasy wirtualnego wydarzenia – dodał.

Mogą Cię również zainteresować