Herbalife, Natura &Co, Southwestern Family, Monat Global. Kolejne firmy MLM reagują na bestialski atak Rosji

przez Maciej Maciejewski
786 odsłony

Dziś mija 21 dzień wojny na Ukrainie. Na rozkaz chorego człowieka rosyjskie wojsko brutalnie napadło swoich sąsiadów i morduje ludzi. Na takie bestialstwo szybko zareagowała branża direct selling & network marketing o czym cały czas, na bieżąco staramy się informować. Dla firm i dystrybucji szacunek!

źródło: Pixabay

Pisaliśmy już o akcjach pomocowych kilku firm network marketingowych. Dziś donosimy o kolejnych pomysłach spółek Herbalife, Natura &Co, Southwestern Family of Companies i Monat Global. Bo biznes MLM nie pozostaje obojętny na bestialstwo, które dzieje się za naszą wschodnią granicą. Chwała.

Szereg firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią i marketingiem sieciowym (DS/MLM) opublikowało ostatnio oświadczenia, w których zapowiedziały swoje wysiłki na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy, a także mocne deklaracje potępiające działania Rosji i Putina. O akcji PM-International pisaliśmy kilka dni temu w tym miejscu, natomiast o pomyśle Raypath tutaj, a o spółkach Nu Skin, Oriflame, Amway, Young Living i 4Life można przeczytać w tym artykule. Dziś kolejne…

Koncern Herbalife wydał oświadczenie potępiające wojnę na Ukrainie i wzywające do pokoju. Chociaż firma nie prowadzi działalności produkcyjnej w Rosji, ma w tym kraju około 44 000 aktywnych dystrybutorów. Herbalife zawiesiło teraz działalność we wszystkich 62 centrach sprzedaży w Rosji, nie będzie już wysyłać produktów do tego kraju, a wszelkie zyski z rynku rosyjskiego będą przekazywane organizacjom wspierającym ukraińskich uchodźców. Organizacja filantropijna spółki Herbalife Nutrition Foundation, będzie kontynuować swoje wysiłki w celu zebrania funduszy na wsparcie inicjatywy Save The Children’s Ukrainian Refugee.

Natura &Co – właściciel grupy The Body Shop, Aesop i Avon International, przekazał znaczące darowizny organizacjom humanitarnym działającym na terenie Ukrainy, w tym Czerwonemu Krzyżowi, a także cały czas przekazuje produkty ukraińskim uchodźcom. Grupa oficjalnie zawiesiła działalność w Rosji zarówno w przypadku The Body Shop, jak i Aesop, a także wstrzymuje eksport dla Avon, jednocześnie kontynuując wspieranie działań sprzedaży społecznej dla swoich przedstawicieli za pośrednictwem lokalnego zakładu produkcji, aby zapewnić wsparcie finansowe.

Firma Southwestern Family of Companies natychmiast przekazała darowiznę korporacyjną w wysokości 100 000 USD, aby zapewnić pomoc rodzinom, sfinansować działania pomocowe i obronne na Ukrainie oraz bezpośrednio wesprzeć kilku studentów spółki, którzy są obecnie odseparowani od swoich rodzin i utknęli na Ukrainie. Część darowizn zostanie przekazana partnerowi Southwestern Advantage i Southwestern Family of Companies – SOS Wioska Dziecięca w Warszawie, która przyjmuje dzieci uchodźców z Ukrainy. Prezes Southwestern Advantage – Dan Moore, udaje się do Polski w marcu, aby zostać ochotnikiem i pomóc w dystrybucji materiałów eksploatacyjnych.

MONAT Global zobowiązała się do udzielenia pomocy za pośrednictwem Polskiej Akcji Humanitarnej i Międzynarodowego Komitetu Ratunkowego przekazując darowizny w wysokości do 50 000 USD. Ta inicjatywa dopasowywania prezentów jest następstwem początkowego wkładu firmy w wysokości 10 000 USD na Polską Akcję Humanitarną. Firma przekazuje również 100% ze sprzedaży w Europie ze swojego produktu More than a Lather by MONAT na pomoc humanitarną, dostarczając również niezbędne produkty higieniczne uchodźcom oraz dając swoim polskim pracownikom czas na wolontariat we wspieraniu akcji humanitarnych.

Mogą Cię również zainteresować