Kampania THE POWER OF 5. Firma Amway walczy o rozwiązanie problemu niedożywienia dzieci na świecie

przez Maciej Maciejewski

Z okazji Światowego Dnia Zdrowia network marketingowy koncern Amway ze swoim partnerem z organizacji pozarządowej SRF Foundation zorganizowali na terenie Indii ciekawą akcję charytatywną. Celem jest niesienie pomocy głodującym dzieciom.

Największy na świecie koncern MLM wspólnie ze specjalistami z SRF Foundation zebrali grupę ekspertów ds. polityki i liderów branży i zorganizowali świetne seminarium internetowe w całości poświęcone tematowi poprawy niedożywienia dzieci. Na wirtualnej platformie omówiono wyzwania i możliwości poprawy odżywiania i zdrowia u dzieci, zwłaszcza tych poniżej piątego roku życia.

– Motyw przewodni Światowego Dnia Zdrowia 2021 WHO dotyczący budowania bardziej sprawiedliwego i zdrowszego świata i jest apelem o wzmocnienie działań w najlepszy możliwy sposób, aby życie każdego dziecka było lepsze i trwało w zdrowiu – powiedział Ajay Khanna, dyrektor ds. marketingu w Amway India.

– Nasz biznes MLM jest jednym z czołowych zwolenników holistycznego odżywiania i dobrego samopoczucia. Z naszą wizją pomagania ludziom żyć lepiej i zdrowiej, staramy się wywrzeć wymierny wpływ na społeczeństwo poprzez liczne inicjatywy społeczne. Współpracując z Narodową Misją Żywienia Rządu Indii, koncern Amway wprowadził swoją cieszącą się uznaniem na całym świecie kampanię The Power of 5, której celem jest podniesienie świadomości na temat niedożywienia w dzieciństwie i wprowadzenie tak bardzo potrzebnej zmiany zachowań wśród matek i ogółu społeczności. Wykorzystując sukces naszego projektu pilotażowego w wiosce Kirari (New Delhi) rozpoczynamy drugą fazę tego przedsięwzięcia wraz z fundacją SRF na terenie dystryktu Nuh (Haryana). Z tego dwuletniego programu skorzysta ponad 51 000 osób, w tym 15 000 dzieci w wieku od 0 do 8 lat. Wierzę, że dzięki podobnym, znaczącym partnerstwom i współpracy, możemy osiągnąć wizję zdrowych Indii – skomentował Khanna.

Ponadto inicjatywa The Power of 5 została uruchomiona przez firmę Amway jako program pilotażowy w Indiach we współpracy z MAMTA HIMC w celu edukacji opiekunów małych dzieci w zakresie higieny, monitorowania wzrostu, różnorodności diety, odżywiania i nie tylko.

– Pomimo znacznego wzrostu gospodarczego Indie nadal charakteryzują się niedopuszczalnie wysokim ciężarem niedożywionych dzieci – dodał dr Y. Suresh Reddy, dyrektor fundacji SRF. – Dlatego skupiamy się na ukierunkowaniu naszych wysiłków na wsparcie i pomoc jak największej liczbie dzieci. Dzięki tej współpracy z Amway India zainicjowaliśmy proces szerzenia świadomości na poziomie podstawowym w zakresie najważniejszych praktyk żywieniowych i higienicznych. Jesteśmy wdzięczni zespołowi Amway za ich niezachwiane wsparcie – dodał Reddy.

Mogą Cię również zainteresować