Największy chce być jeszcze większy. Koncern Amway ma nowego dyrektora ds. strategii i rozwoju

przez Maciej Maciejewski
2156 odsłony

Największy network marketing świata powiększa grono osób zarządzających biznesem. Asha Gupta to wykwalifikowana specjalistka, która 23 lata działała w firmie Tupperware, gdzie pełniła funkcję wiceprezesa wykonawczego oraz dyrektora ds. strategii i marketingu. Teraz będzie dyrektorem ds. rozwoju i strategii w Amway.

Asha Gupta

Asha Gupta będzie podlegała bezpośrednio dyrektorowi generalnemu Milindowi Pantowi. – Asha będzie kierować zespołami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi, aby wytyczyć nowy kierunek rozwoju biznesu Amway – powiedział Milind Pant. – Największe wrażenie robi na mnie to, jak Asha za pomocą swojego serca szuka różnych ciekawych perspektyw rozwoju. Jej przywództwo uosabia kulturę nastawienia na rozwój. Ma bogate doświadczenie i wiedzę o globalnym biznesie po zarządzaniu zespołami w Azji, na Bliskim Wschodzie, w Europie i w Stanach Zjednoczonych – skomentował Pant.

Na swoim stanowisku Asha Gupta będzie odpowiedzialna za kierowanie rozwojem długoterminowej, globalnej strategii biznesowej całego systemu MLM w Amway oraz za ocenę strategicznych możliwości rozwoju, które pomogą Amway Business Owners (ABO) w zaspokajaniu potrzeb klientów i rozwijaniu ich działalności online. Oprócz zarządzania strategią przedsiębiorstwa nowa dyrektor będzie również kierować strategicznymi inicjatywami dotyczącymi przejęć i sojuszy dla spółki.

Jako wiceprezes wykonawczy oraz dyrektor ds. strategii i marketingu w Tupperware, Gupta kierowała pozycjonowaniem firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju i wprowadzaniem nowych kategorii produktów. Przed wykonywaniem zadań globalnych kierowała największym regionem generującym przychody i zyski w Tupperware jako prezes grupy na Azję i Pacyfik. Wcześniej w swojej karierze pełniła w Tupperware funkcję dyrektora zarządzającego w Indiach i wiceprezesa regionu Azji i Pacyfiku, osiągając 32 kolejne kwartały wzrostu i pomagając firmie osiągnąć status supermarki na terenie Indii. Gupta rozpoczęła swoją karierę jako lider sprzedaży regionalnej w Coats Viyella, brytyjskim konglomeracie tekstylnym. Była również konsultantem dla Coca-Coli na Bliskim Wschodzie i pomagała temu koncernowi spożywczemu w planach przejścia do nowych kategorii w regionie. Magazyn Fortune India umieścił Guptę jako jedną z „50 najbardziej wpływowych kobiet w biznesie” w 2012 i 2013 roku.

– Jej doświadczenie w kierowaniu zespołami na całym świecie, a także pasja do przedsiębiorczości sprawiają, że świetnie pasuje w ramy firmy Amway –dodał Pant. – Jestem podekscytowany faktem, że globalny zespół liderów odzwierciedla różnorodność ogólnoświatowej działalności naszego biznesu, z wieloma punktami widzenia reprezentowanymi w wielu naszych planach o tym, jak jeszcze ulepszyć network marketing naszego koncernu – powiedział dyrektor generalny.

Mogą Cię również zainteresować