Rzetelność jako fundament trwałego biznesu. Ponadto prawo, etyka i moralność w network marketingu na przykładzie firmy LIVEGOOD

przez Maciej Maciejewski
1728 odsłony

Wszystko działo się na żywo, dokładnie 10 dni temu, a zaraz po emisji tego materiału czyli pierwszego odcinka naszego nowego programu BIZNESOWY KOMPAS, portale Facebook i Instagram usunęły nasze wszystkie publikacje, zawierające link do Network Magazynu. 12 lat pracy poszło się… Czy było warto? Oczywiście. Zawsze warto walczyć o porządek prawny, rzetelność, moralność i etykę. Nawet trzeba. I to nie tylko w biznesie, ale w życiu w ogóle. Amen.

LIVEGOOD na terenie Polski to było cholernie mocne wejście. Sakramencko mocne wejście amerykańskiej, network marketingowej firmy na polski rynek. Od pierwszego dnia swoich działań promocyjno-reklamowych, współpracownicy tego przedsięwzięcia zwrócili na siebie naszą szczególną uwagę. Napisaliśmy o tym m.in. w artykule:

„LIVEGOOD. Oto największe i najbardziej żenujące nieporozumienie w historii polskiego network marketingu”.

Niestety, nie pomogło. Ludzie dalej rekrutują do LIVEGOOD naiwniaków za pomocą skrzętnie opracowanych i publikowanych w social mediach reklam, których treści przyprawiają każdego z inteligencją powyżej 10 IQ o wymioty. Co zrobisz, jak nic nie zrobisz? Wygrywa głupota, albo chciwość i pazerność. Dezinformujące i wprowadzające w błąd hasła reklamowe na razie górują nad inteligencją, rozwagą, kompetencją i profesjonalizmem.

Sprawa ma kilka wymiarów. Po pierwsze pal licho samą firmę, jej renomę, markę i wizerunek – sama jest sobie winna, skoro nie potrafi zrobić z tym porządku, ale po drugie, tego typu działania szkodzą również innym, dobrym projektom MLM – psują prestiż, markę i wizerunek całej branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. I w końcu po trzecie znów mogą wywołać lawinę nieprzychylnych dla sektora publikacji w różnego typu mediach.

Jak zatem działać, aby nie budzić tego typu kontrowersji? Wszystko wyjaśniliśmy w tej dyskusji. Na ten moment live obejrzało 3254 osoby. Jeśli nie ma Cię wśród nich, koniecznie musisz to nadrobić. Naszymi gośćmi byli: Karolina Łappo-Rzeplińska, Marek Staszko i Konrad Makarewicz. Rozmowa znajduje się w tym miejscu:

„Rzetelność jako fundament trwałego biznesu”.

Mogą Cię również zainteresować