Wychodzi na to, że nasza redakcja znów wiele miesięcy temu przewidziała konkretną sytuację na długo przed tym, nim ta się wydarzyła („Tupperware się przewraca. I nie może się podnieść”).
WIELKA SZKODA, ŻE NIE MIELIŚMY TAKIEGO NOSA W KWESTII PROJEKTU SOUVRE.
W ostatnich latach na sytuację finansową firmy poważnie wpłynęło wymagające otoczenie makroekonomiczne – powiedziała dyrektor generalna Tupperware, Laurie Goldman.
Firma ewidentnie nie dała sobie rady w dobie gigantycznego, dynamicznego rozwoju e-commerce. Jak wynika z dokumentów upadłościowych, spółka ma długi w wysokości od jednego do dziesięciu miliardów dolarów amerykańskich. W porównaniu do aktywów o wartości zaledwie 500 milionów do miliarda dolarów. Słabo. Liczba wierzycieli szacuje się na od 50 001 do 100 000, w tym prawdopodobnie do tej grupy należy, niestety, wielu konsultantów Tupperware.
Na szczęście pracy w branży nigdy nie zabraknie. Na szczęście są w niej ludzie, którzy potrafią przewidzieć przyszłość tudzież odpowiednio dostosować się do nowych trendów biznesowo-gospodarczych. Już niebawem na polskim rynku pojawią się świeże, świetne projekty działające w systemie DS/MLM. Zarówno zagraniczne, jak i rodzime. Już przygotowujemy o tym kilka publikacji.