Wielka wizja przyszłości w biznesie MLM. I statystyka…

przez Maciej Maciejewski

Rozwój technologii na różnych płaszczyznach, we wszystkich dziedzinach życia, dotyka nas czy tego chcemy, czy nie. Czasami zaskakuje, niekiedy wręcz przeraża bo czegoś nie rozumiemy, ale mimo wszystko to się dzieje. I można śmiało powiedzieć, że osoby, które nie zaakceptują takiego stanu rzeczy, będą w tyle. Na samym końcu peletonu.

Marlena Kleśta

Taki wstęp dla Was przygotowałam będąc pod wielkim wrażeniem i w potężnych emocjach po konferencji, która odbyła się w dniach 18-20 sierpnia br. w Orlando na Florydzie (USA). Wydarzenie nazywało się „SHINE”, a udział wzięli w nim dystrybutorzy i partnerzy działającej w systemie MLM firmy LifeWave. Ta spółka to moja firma. Jestem zakochanym użytkownikiem jej produktów, ale także ambasadorem misji jaką LifeWave nam proponuje.

Pomimo tego, iż nie mam wątpliwości, że to dla mnie najlepsza networkowa droga, w trakcie tej konferencji doznałam wielkiego oszołomienia, zaskoczenia i zalała mnie ogromna fala wdzięczności. Dlaczego? Dlatego, że potencjał współpracy z tą firmą przerósł moje wszelkie marzenia i oczekiwania. Wszystko Wam opiszę. Krok po kroku.

Zaczęło się w 2004 roku, kiedy na rynku pojawił się produkt, który bez chemii, stymulantów czy innych syntetycznych substancji, podnosi poziom energii komórkowej i powoduje dobre samopoczucie oraz stymuluje lepszą pracę całego organizmu. Następnie dodano do tego kolejne produkty z zakresu regeneracji i poprawy funkcjonowania organizmu na wielu płaszczyznach, cały czas wykorzystując jedynie fotobiostymulację.

Oczywiście w trakcie tych wielu lat CEO firmy David Schmidt zrobił ok. 90 badań klinicznych (spora część z nich została wykonana z podwójną ślepą próbą) i uzyskał na te produkty ponad 130 patentów z zakresu szeroko rozumianej regeneracji ciała człowieka. No i cały czas ten rozwój w kierunku fizyki kwantowej.

Cały czas notowaliśmy stałe wzrosty sprzedaży. Otwieraliśmy kolejne rynki i kolejni klienci non stop dołączali do zespołu LifeWave. Ale nawet z tymi sukcesami firma pozostawała nieznana światu. Nasza technologia nie była dostrzegana. Aż do momentu, kiedy to w 2019 roku David Schmidt pokazał wszystkim X39.

Wówczas wszystko się zmieniło. To produkt, który – za pomocą światła i odpowiednich kolejności zdarzeń – w niezrozumiały dla wielu oportunistów sposób – aktywuje peptyd miedziowy w ciele człowieka i powoduje zdrową aktywację komórek macierzystych. Pomysł podbił świat, a wielu osobom wydawało się to niemożliwe. Nie chcieli uwierzyć i zaakceptować faktu, że dzisiaj mamy takie metody bez ingerencji z zewnątrz.

Równocześnie dla wielu z nas był to strzał w dziesiątkę, bo od tego momentu wzrosty sprzedaży zaczęły osiągać poziomy niewiarygodne. W 2020 świat zrozumiał i dostrzegł fenomenalną technologię LifeWave. Pomimo pandemii rozwój nabierał tempa. Oczywiście wiele innych czynników miało wpływ na nasz sukces i dynamiczne wzrosty, ale już wtedy słyszeliśmy o kolejnych wynalazkach naszego CEO. Cały czas obok sprzedaży swoich 12 produktów spółce bezustannie towarzyszy misja dbania o ludzi i środowisko naturalne.

Maszyny do poprawy funkcji życiowych ludzkiego ciała, oczyszczalnie wód oceanicznych, innowacyjne sposoby na zdrową i ekologiczną produkcję roślin i żywności oraz produkcja ekologicznych dronów do udzielania błyskawicznej pomocy humanitarnej (o czym można było przeczytać niedawno) i wiele więcej… Jednym słowem LifeWave to technologicznie zaawansowana firma z wielkim potencjałem i misją działania na rzecz ludzkości. LifeWave to firma network marketingowa z niewyczerpalnym zapleczem produktowym do wykorzystania na całym świecie i dla każdego.

I pomimo tego, że nie wszystko rozumiem, już dziś czuję ogromną radość z tego, że jestem częścią tej społeczności. To się rozwija tak szybko… i nie czeka na niezdecydowanych. Ale o czym ja mówię… Pokażę cyferki. Dla tych co nas nie znają – firma ma na świecie cztery regiony działania:

EUROPA – tutaj obecnie w naszym rankingu „największa sprzedaż” wygrywają Niemcy, Włochy oraz Rumunia, która ma 60% niższą siłę nabywczą niż najlepsze w państwa w Europie. Ale np. Szwecja zanotowała 130% wzrostu, Hiszpania 61%, a Francja 55% zwiększonej sprzedaży. Polska zajmuje obecnie 4 miejsce z 10,4% wzrostem sprzedaży do ubiegłego roku i pomimo super wyniku nasza rodzima społeczność liderów ma chrapkę na jeszcze więcej.

AMERYKA PÓŁNOCNA – na tym terenie odnotowaliśmy 50% wzrostu sprzedaży, 100% wzrost w rejestracjach, 60% pod kątem ilości zamówień oraz 59% w kwestii awansów. Pomimo pandemii i lockdownów rok w rok Ameryka wykazuje ogromne zainteresowanie produktami LifeWave. Rok 2021 to 60% wzrost sprzedaży, a w 2022 roku zanotowaliśmy tam kolejne 50% wzrostu. Lipiec 2022 roku to rekordowy miesiąc w historii firmy.

WSCHODNIA AZJA I PACYFIK (Filipiny, Malezja, Indonezja, Macao, Taiwan, Tajlandia, Singapur, Hong Kong, Australia i Nowa Zelandia). To imponujący wynik. Wzrost sprzedaży na poziomie 53% w stosunku do 2021 roku, 47% wzrosła ilość rejestracji (40 000 dystrybutorów), 30% wzrost awansów (6 000 menadżerów i wyższych rang). Taiwan uzyskał wynik 130% wzrostu. Jesteśmy w TOP 30 firm sprzedaży bezpośredniej i network marketing na tym rynku. To bardzo energiczny rynek, który nadal rozwijamy. Filipiny otwierają nowe biuro – 3 razy większe niż było do tej pory. Malezja otworzyła rynek w covidzie, a dzięki prężnej pracy dystrybutorów sprzedano tam milion plastrów w pierwszym miesiącu funkcjonowania. Tajlandia to najnowszy rynek, ale rozwija się również w szybkim tempie i podbija serca użytkowników.

JAPONIA – to trzecia największa gospodarka na świecie po USA i Chinach. Ma populację na poziomie 131 146 099 mieszkańców, a 131 532 to użytkownicy naszych produktów. Wow!!! Na tym rynku odnotowaliśmy wzrost na poziomie 14,4 % w stosunku do roku 2021. W pierwszej połowie 2022 roku aż 22 783 osoby dokonały rejestracji i dołączyły do naszej społeczności. W pierwszej połowie 2022 roku ponad 2 500 osób awansowało.

Tyle w temacie statystyk. Dla nas nie ma granic, my się nie zatrzymujemy. Jesteśmy wojownikami. Walczymy o zdrowie i życie innych ludzi, a przy okazji tworzymy swoją cudowną rzeczywistość. Takie rzeczy moi drodzy, tylko w biznesie network marketing – żadna inna branża nie ma obecnie do zaoferowania podobnych możliwości na zarabianie pieniędzy i realizowanie marzeń. Tylko w tej dziedzinie każdy może zacząć w każdym momencie ze swoim biznesem, w dodatku z minimalnym wkładem finansowym na starcie. Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam.

Jeśli zainteresował Cię ten materiał polecamy przeczytać nasze archiwalne publikacje przygotowane specjalnie dla Network Magazynu przez tego autora. Oto kilka z nich:

 „Uważaj! Powiem Ci teraz jak zrozumieć biznes network marketingu i jak zacząć robić go tak, aby wreszcie przyniósł Ci profity i satysfakcję”

 „Uważaj na SUKCESY w biznesie network marketingowym. Mogą Cię przygwoździć”

„KORONABIZNES. Jak zarabiać pieniądze w dobie pandemii? Część 7 – MARLENA KLEŚTA”

Mogą Cię również zainteresować