Konopie robią furorę bezapelacyjnie. Firma Souvre wprowadziła na rynek produkty z CBD

przez Maciej Maciejewski
4903 odsłony

Konopie jeszcze powodują lekkie kontrowersje, jednak społeczność naukowa już dawno doceniła ich zalety. Ekstrakty z konopi pomagają ludziom na wiele dolegliwości i schorzeń. Wyciszają stany zapalne, łagodzą problemy immunologiczne organizmu, wspomagają cały układ odpornościowy. Ludzie coraz mocniej cenią produkty z CBD.

Czy wiesz co to jest CBD? Ten skrót oznacza kanabidiol. Naukowcy uważają, że CBD pomaga w wielu dolegliwościach i schorzeniach. Jest on drugim najbardziej popularnym składnikiem aktywnym konopi siewnej, który nie powoduje odurzenia. CBD jest powszechnie stosowane w leczeniu np. lęku, a badania sugerują, że w przypadku pacjentów cierpiących na bezsenność CBD może pomóc zarówno w zasypianiu, jak i utrzymywaniu snu. Niektórzy badacze nawet sugerują, że CBD może być adaptogenem czyli substancją wspomagającą utrzymanie niskich poziomów stresu.

Jak przystało na biznesmenów niezwykle inteligentnych, zauważyli to również decydenci z polskiej, poruszającej się w systemie MLM spółki Souvre Internationale. Właśnie do portfolio tej firmy trafiły nowe produkty wytwarzane na bazie konopi i CBD.

Pod tym kątem spółka Souvre postanowiła wystartować z dwoma nowymi produktami – Flow Herbata Releaf CBD oraz Flow Olejek Releaf CBD. Ich wspólnym mianownikiem są oczywiście konopie, ale wyróżnia je skład bogaty w kannabinoidy, terpenoidy i flawonoidy, zawartość THC poniżej 0,2% (produkty w pełni bezpieczne i legalne), no i naturalny oraz przyjemny smak. Produkty te mogą być stosowane przez wegan i wegetarian.

Komentarz Mateusza Ciurusia: – Produkty CBD to idealne wpasowanie się naszej firmy w światowe trendy. Po raz kolejny. Zasada jest prosta – jeżeli pojawia się na rynku coś atrakcyjnego, coś na skale światową, ledwo zdążysz o tym pomyśleć, a w Souvre już to jest. Jeszcze na początku bieżącego roku sam szukałem tego typu produktów w tradycyjnym kanale dystrybucji, a tu taka niespodzianka. Osoby zarządzające firmą niesamowicie przewidują trendy i potrafią wykorzystać potencjał naszej branży do maksimum. To innowacyjny, wartościowy i ciekawy produkt, który sam w sobie kusi, żeby dowiedzieć się o nim więcej. W internecie znajdziemy całą masę badań naukowych oraz merytorycznych blogów na temat CBD i jego działań. Nadmierny stres, problemy ze snem, stany zapalne, osłabiony system odpornościowy – to kilka z wielu dolegliwości, które może wspomóc kuracją kannabinoidami. 5 miejsce Souvre na TOP liście firm DS/MLM w Polsce to nie przypadek, a wypracowana strategia, którą wspólnie realizujemy jako sieć i firma. Pociąg o nazwie Souvre z roku na rok nabiera jeszcze większego tempa, rozmachu i nie zamierza zwalniać. Nie są to tylko górnolotne porównania, a mówią o tym liczby, ekspansja na całą Europę czy opracowany system pracy online i offline, w którym odnajdzie się każdy. Bez wyjątków.

Podczas pierwszej, historycznej konferencji Souvre w 2016 roku, prezes Waldemar Smoliński powiedział takie słowa: „Dzisiaj Polska, jutro cały świat!”. To pokazuje, że od samego startu poprzeczka została postawiona bardzo wysoko. Souvre nigdy nie miało być spółką lokalną, o której nikt nie usłyszy, lecz potentatem na skale światową, który w niedalekiej przyszłości będzie konkurował z największymi firmami MLM istniejącymi na rynku od 60 czy 100 lat. Ogromna wizja i stabilność firmy w połączeniu ze skutecznym systemem pracy, który wspólnie – jako cała sieć Souvre – udoskonalamy od kilku lat, daje dzisiejszy efekt. Akcja = reakcja. W biznesie nie ma przypadków. Szczęście sprzyja pracującym!

Komentarz Artura Kaszyńskiego: – Kilka dni temu wpadł w moje ręce najnowszy raport dotyczący wyników sprzedaży w branży DS/MLM za rok 2019. A w nim ukazała się informacja, że firma Souvre zajęła 5 miejsce pod względem obrotów już w 5 roku swojego działania! Warto zwrócić uwagę na fakt, że z jednej strony jesteśmy najmłodszą, a z drugiej strony notującą największą dynamikę wzrostu firmą spośród wszystkich będących w czołówce! I co najważniejsze – jesteśmy polskim podmiotem, który ma aspiracje jak najbardziej międzynarodowe i z tego jestem bardzo dumny. W czym tkwi sekret sukcesu Souvre i jaki jest powód generowania takich wyników? Gdybym miał odpowiedzieć jednym zdaniem to stwierdziłbym, że firma ma fantastyczną synergię z całą SIECIĄ. W tej spółce są wysłuchiwane potrzeby konsumentów oraz jest bardzo szybka reakcja na zmiany zachodzące na rynku oraz na trendy za tym idące. Zarząd nie narzuca jedynie własnej wizji, ale robi również rozeznanie wśród osób będących najbliższej konsumentów. Wiem z doświadczenia, że nie w każdym miejscu nasze potrzeby są odpowiednio wysłuchiwane, a to jest przecież podstawa do silnej i długoletniej współpracy.

Zwróćmy uwagę, że tutaj swoje miejsce może znaleźć praktycznie każda osoba bez względu na to, czy patrzy w kierunku produktu, czy biznesu. Plan marketingowy jest hojny i płaci bardzo dobre pieniądze, programy motywacyjne są atrakcyjne, a cały system szkoleń – offline i teraz przede wszystkim online – skrojony jest pod nasze indywidualne potrzeby. Z drugiej strony mamy bogatą linię produktową, która broni się swoją jakością, a wybór jest tak szeroki, że każdy coś dla siebie znajdzie. Mamy oczywiście arcydzieło polskiej kosmetologii, czyli kolagen naturalny, który pomógł już tak wielu osobom. Mamy naturalne suplementy diety, które poprawiają nasze zdrowie, ale także znajdziemy produkty, które są każdemu potrzebne do codziennego użytku – czyli pielęgnacja ciała, perfumy, środki czystości. Mamy również ofertę skrojoną dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich, co jest sprawą naprawdę wyjątkową, a oprócz tego raz na jakiś czas jesteśmy rozpieszczani liniami limitowanymi.

Nie sposób również nie powiedzieć o najnowszej linii FLOW, czyli o produktach opartych na olejkach CBD, które posiada bardzo silne właściwości zdrowotne i terapeutyczne. Muszę wspomnieć, że ten rynek bardzo mocno się rozwija i w Polsce do roku 2025 ma osiągnąć wartość blisko 2 miliardów euro! Podsumowując… Oczywiście firma nie osiada na laurach, ale dotychczasowych sukcesów marki Souvre szukałbym w określeniu, że mamy stworzone odpowiednie środowisko do rozwoju – w jednym miejscu jesteśmy w stanie zadbać o swoją urodę, komfort, zdrowie, mamy wszystkie topowe produkty w zasięgu ręki, natomiast z drugiej strony możemy rozwijać swój biznes bez żadnych zobowiązań.

Na koniec podzielę się jedną refleksją. Czasem niektórzy pomyślą „ale to jest praca z ludźmi, trzeba się nagadać itp”. Szczerze? Uważam to za fantastyczny atut, że mamy MOŻLIWOŚĆ pracować z drugim człowiekiem, tym bardziej po tym, co pokazała pandemia i jak wielu ludzi uwięzionych jest w swoich domach. Dziś coraz więcej osób cierpi na brak relacji, na brak wsparcia, na brak rozwoju, a my to wszystko zapewniamy. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego!

Komentarz Pawła Wieteski: – Wprowadzenie CBD do oferty Souvre to strzał w dziesiątkę. Mamy w portfolio kolejny produkt, który realnie może poprawić jakość życia naszych konsumentów. Sam rynek CBD do 2025 roku ma być wart ponad 2 miliardy euro, a branża konopna jest jedną z tych, które wzrastają najszybciej na rynku produktów wellness. Sam od pół roku stosuję CBD i widzę jak świetnie działają olejki redukując stres i poprawiając koncentrację. Czytałem w internecie nieprawdopodobne historie ludzi, którym CBD pomagało nawet na ciężkie schorzenia psychiczne (lęki, depresja, nadmierny stres). W czasach pandemii posiadanie takiego produktu w ofercie jest bezcenne i niesie realne wsparcie dla ludzi, których ta sytuacja bardzo obciąża. Ta premiera pokazuje na zewnątrz bezpośredni powód wzrostów Souvre rok do roku – to jest firma, która słucha ludzi i wprowadza to, co jest dla nich potrzebne. Zarząd firmy podejmuje bardzo przemyślane decyzje i realizuje długoterminową strategię działania. W Souvre udało nam się osiągnąć rzecz niezwykle ważną dla dynamicznych wzrostów – firma i liderzy tworzą jeden wspaniały ZESPÓŁ i realnie grają do jednej bramki. To jest tajemnica naszego sukcesu w MLM i jestem przekonany, że na 5 miejscu w Polsce długo nie zostaniemy.

Mogą Cię również zainteresować