Ryan Napierski, prezes i dyrektor generalny Nu Skin komentuje: „Nu Skin zostało zbudowane w oparciu o silne dziedzictwo bycia globalną siłą działającą na rzecz dobra, a dziś ten cel jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Chociaż świętujemy nasze osiągnięcia z zeszłego roku i jesteśmy dumni z postępów, jakie poczyniliśmy, zdajemy sobie sprawę z faktu, że nadal mamy dużo pracy do wykonania, ponieważ chcemy jeszcze bardziej zwiększyć nasze wysiłki i nadal wywierać ogromny wpływ na potrzebujących”
Z raportu wynika, że Nu Skin Force for Good jest sercem misji tej network marketingowej firmy. Ta fundacja non-profit działa od ponad 25 lat, pomagając dzieciom na całym świecie w ponad 50 krajach. Wspiera liczne projekty dotyczące zdrowia i dobrego samopoczucia, z których korzystają setki tysięcy dzieci. Pomaga także zachować ponad 1,4 miliona akrów siedlisk przyrodniczych, aby zapewnić lepszą jakość naszej planety dla przyszłych pokoleń.
Najważniejsze informacje z raportu dotyczącego wpływu społecznego i zrównoważonego rozwoju Nu Skin za rok 2023 obejmują:
WPŁYW SPOŁECZNY
- Przekazano ponad 6,8 miliona dolarów na całym świecie na specjalne cele, w tym na projekty wspierające działania na rzecz ochrony środowiska i sprawy związane z dziećmi.
- Od 1999 roku za pośrednictwem funduszy kardiologicznych dla dzieci w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej przeprowadzono ponad 30 000 operacji serca, a ponad 600 z nich odbędzie się w 2023 roku.
- Nu Skin przeprowadziło globalne projekty usługowe z udziałem ponad 4000 wolontariuszy, z których skorzystali ludzie na całym świecie.
- Partnerstwa z pracownikami, podmiotami stowarzyszonymi z markami i partnerami charytatywnymi na ponad 40 rynkach na całym świecie odmieniły projekty Force for Good na każdym kontynencie z wyjątkiem Antarktydy.
- Rodzina partnerów marki, klientów i pracowników Nu Skin kupiła i przekazała 33 miliony posiłków dzieciom w ponad 12 krajach, w tym w Malawi, Chinach kontynentalnych, Meksyku i innych, w ramach nastawionej na zysk inicjatywy Nourish the Children. Od 2002 roku w jej ramach zakupiono i przekazano dzieciom ponad 800 milionów posiłków.
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
- Firma spełniła swoje zobowiązanie dotyczące zrównoważonego rozwoju na rok 2023, polegające na ocenie, punktacji i planowaniu poprawy wyniku wpływu na środowisko w przypadku 100% produktów.
- W wyniku inicjatyw proekologicznych zredukowała 40 ton plastiku i 12,5 tony papieru.
- Osiągnięto pozyskiwanie RSPO w 100% z palm i składników pochodzących z palm do produktów higieny osobistej przy użyciu kombinacji bilansu masowego Okrągłego Stołu Zrównoważonego Oleju Palmowego (RSPO).
- Otwarcie nowego, najnowocześniejszego zakładu produkcyjnego w Szanghaju w Chinach, wykorzystującego inteligentne i autonomiczne systemy oparte na analizie danych w czasie rzeczywistym i uczeniu maszynowym. Lokalizacja w Szanghaju została zbudowana zgodnie ze standardami zielonego budownictwa, zachowując wysoką zdolność produkcyjną przy jednoczesnym oszczędzaniu energii i zmniejszeniu zużycia wody.
- Dalsze postępy w realizacji zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju związanych z produktami, w tym zapewnienie, aby do 2030 roku wszystkie opakowania były poddawane recyklingowi, nadawały się do recyklingu, ponownego użycia, ograniczane lub odnawialne.
NAGRODY ZA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
- Firma otrzymała 20 nagród za zrównoważone produkty, doskonałość biznesową, wpływ społeczny i wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym wyróżnienia od Global Green Beauty, Communitas i Pure Beauty Awards.