Stuart Kronauge
Marka Juice Plus+ wykazała duży wzrost przychodów i podwoiła obroty w okresie od roku 2013. Firma zwycięsko przeszła przez burzliwy i stawiający wiele wyzwań rok światowej pandemii, a teraz planuje dalszy rozwój i kolejne podwojenie obrotów na przełomie następnych pięciu lat.
Taki sukces był możliwy dzięki elastycznemu modelowi biznesu, bazie lojalnych konsumentów i solidnemu zestawowi kluczowych wartości, a wszystko to w oparciu o niezależnych partnerów biznesowych, społeczność zmotywowanych osób, które podzielają pasję inspirowania innych do prowadzenia zdrowego stylu życia.
Teraz do tego wszystkiego trzeba dodać historię menadżerki z pasją i unikalnym doświadczeniem zawodowym. Stuart Kronauge wnosi do firmy unikalne połączenie kwalifikacji menadżerskich z doświadczeniem zdobytym w największym startupie ostatniego dziesięciolecia, zajmującym się zdrowym odżywianiem. Ostatnio zajmowała bowiem stanowisko CMO w Beyond Meat, gdzie poza marketingiem była aktywnie zaangażowana w nowatorskie idee związane z odżywianiem. Ten okres poprzedziła jej błyskotliwa kariera w Coca-Coli, gdzie piastowała wiele funkcji kierowniczych, w tym również prezesa dywizji napojów gazowanych. Czas spędzony w Coca-Coli pozwolił jej także na zebranie doświadczeń w dziedzinie pracy z siecią dystrybutorów, teraz kluczowym czynnikiem rozwoju w Juice Plus+.
Wspieranie kobiet przez cały rok? Firma przywitała zatem w swoich szeregach pierwszego szefa kobietę podczas Międzynarodowego Dnia Kobiet, ale marka znana jest przecież ze wspierania pań przez cały czas. Obecnie 80% partnerów tej firmy MLM to kobiety w wieku 18-80 lat. Juice Plus+ umożliwia im zarabianie pieniędzy i osobisty rozwój w elastycznym czasie pracy zarządzanym przez nie same.
Poprzedni CEO spółki to mężczyzna – Paulo L. Texeira obejmie teraz funkcję executive chairman of the board of directors, gdzie będzie zajmował się rozwojem misji firmy Juice Plus+ czyli inspirowaniem zdrowego stylu życia na całym świecie, dbając przy tym o zachowanie jej wartości podczas wchodzenia na nowe rynki.
Stuart Kronauge, global CEO w Juice Plus+ tak skomentowała swoje nowe stanowisko: – Juice Plus+ jest obecnie w fazie dynamicznego rozwoju. To ekscytujący moment, aby dołączyć do ich wybitnej kadry menadżerskiej. Znałam firmę już wcześniej, a głównie jej wszechstronnie przebadane klinicznie, świetne produkty. Jednak to, co interesuje mnie najbardziej, to globalna społeczność niezależnych partnerów sprzedażowych. To grupa ponad 200 000 osób z wielką pasją i misją inspirowania innych do zmiany stylu życia. Jestem bardzo podekscytowana możliwością pracy z nimi – skomentowała swoją nominację.
Natomiast Paulo L. Texeira stwierdził: – Z ogromną radością witam Stuart jako naszego nowego Global CEO. Ta kobieta łączy w sobie perfekcyjną kombinację. W pełni utożsamia się z kulturą naszej organizacji, rozumie model działania oparty na misji oraz posiada doświadczenie w zarządzaniu globalnymi korporacjami. To cechy, które pomogą jej w doprowadzeniu naszej firmy MLM do kolejnego etapu w jej rozwoju.
Juice Plus+ jest network marketingową marką o zasięgu światowym, której misją jest promocja zdrowego stylu życia. Firma działa w 26 krajach, a wspiera ją ponad 200 000 społeczność niezależnych partnerów sprzedaży i rzesza miliona klientów. Celem spółki jest ułatwianie swoim odbiorcom prowadzenia zdrowego trybu życia, dzięki naturalnym produktom pochodzenia roślinnego i wsparciu ze strony społeczności, która taki tryb życia prowadzi. Produkty Juice Plus+ to m.in. kapsułki Juice Plus+ z owoców, warzyw i jagód z dodatkiem wybranych witamin i cennych fitoskładników. Juice Plus+ sprzedaje swoje produkty w oparciu o model MLM wspierany przez e-commerce i social media. Niezależni partnerzy osiągają dodatkowe dochody promując zdrowy tryb życia. Partnerzy mają całkowitą dowolność w wyborze godzin i miejsca pracy, tworząc jednocześnie wspierającą się społeczność.
Kim jest Stuart Kronauge? Po latach spędzonych na kierowniczych stanowiskach w Coca-Coli, jako pierwsza kobieta w historii objęła funkcję CEO w firmie Juice Plus+. Karierę zawodową rozpoczęła w dziale marketingu Coca-Coli i spędziła tam 20 lat. Pełniła wiele stanowisk kierowniczych, m.in. prezesa dywizji napojów gazowanych. W styczniu 2020 roku dołączyła do zespołu Beyond Meat, jako chief marketing officer. Zarządzała tam działem marketingu i była zaangażowana w ekspansję globalną marki stając na czele ruchu promującego odżywianie w oparciu o produkty roślinne. Zdobyta wiedza i doświadczenie z pewnością okażą się cenne na stanowisku CEO w Juice Plus+, gdzie z pomocą pracowników korporacyjnych oraz partnerów sprzedażowych będzie odpowiadała za kontynuację wzrostów na rynkach globalnych.