Gdyby największy koncern MLM świata w roku 2025 nie zarobił ani jednego centa ze sprzedaży, wszyscy bylibyśmy tylko zaskoczeni. Ale, kiedy taka top liderka network marketingu jak Natalia Ryńska odchodzi ze swojej firmy matki po 20 latach nader owocnej współpracy… no to jest sensacja. I w internetach wielkie poruszenie.
„Jak osiągnąć w życiu sukces? Co zrobić, żeby zrealizować zadanie i dojść do wyznaczonego sobie celu? Najpierw trzeba zdefiniować czym dla mnie tak naprawdę jest sukces. Następnie trzeba zadbać o to, aby nasza drabina sukcesu była przystawiona do odpowiedniej ściany. Cel powinien być dobrze postawiony i musi być TWÓJ. Wtedy wszystko dzieje się samo”.
-
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
Firma Nature’s Sunshine Products ma nowego dyrektora generalnego
Jest następca Terrence’a Mooreheada. Działająca w systemie MLM spółka Nature’s Sunshine Products ogłosiła, że jej zarząd powołał Kennetha Romanziego na stanowisko dyrektora generalnego (CEO).
Wraz z obowiązkowym wdrożeniem Krajowego Systemu e-Faktur wielu przedsiębiorców może próbować przerzucić na księgowych nie tylko nowe obowiązki, ale i odpowiedzialność. Eksperci ostrzegają: wystawienie faktury w imieniu klienta to nie tylko pomoc w formalnościach, lecz także osobiste ryzyko karno-skarbowe.
Miliardy złotych na fikcyjnych fakturach. W pół roku fiskus wykrył oszustwa na ponad 4,1 miliarda złotych
Do czerwca br. liczba wykrytych fikcyjnych faktur była o prawie 3% mniejsza niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jak zaznaczają eksperci, KAS stosuje coraz skuteczniejsze cyfrowe narzędzia weryfikujące. Algorytmy z użyciem sztucznej inteligencji są dużo szybsze i dokładniejsze w wyłapywaniu oszustw skarbowych niż metody tradycyjne. Jednocześnie oszuści są mniej skłonni do podejmowania ryzyka. Ostatnio wartość brutto wynikająca z fikcyjnych faktur wyniosła ponad 4,1 mld zł, a więc o przeszło 3% mniej niż rok wcześniej. A jednak…
Archiwum
-
Ten biznes MLM ostatnio zdominował pod względem informacyjnych doniesień portal „Network Magazynu”. Jednak dobry pomysł i ciężka praca się opłaca. Firma FM GROUP Polska, FM GROUP World i Perfand znalazły się w prestiżowym gronie laureatów „Gazel Biznesu 2010”.
-
Firmy zaczynają uczyć się wykorzystywać potencjał portali społecznościowych i dawać swoim menedżerom dobry przykład na to, jak działać w sieci. Przykład nie w formie pisemnego zakazu korzystania z Facebooka, ale tego, jak w social media działa szef.
-
Czy warto już przed tegoroczną Gwiazdką kupić telewizor 3D? Na to i inne pytania dotyczące jakości telewizorów odpowiedź dały wyniki najnowszego testu. Choć żaden z 50 przetestowanych telewizorów nie zasłużył na ocenę bardzo dobrą, konsumenci mogą wybierać wśród wielu dobrych modeli.
-
Google po raz kolejny opublikowało coroczne zestawienie najpopularniejszych słów kluczowych wpisywanych w ich wyszukiwarce. Na świecie rządzą „Chatroulette” i „Justin Bieber”, w Polsce natomiast „Nasza Klasa”.
-
Niemieccy Inżynierowie z Infineon Technologies chcą zastąpić tradycyjne kierownice samochodowe, a mają im w tym pomóc joysticki. Czy nowatorskie rozwiązanie ma szanse zawojować rynek motoryzacyjny?
-
Linie lotnicze mają już obowiązek podać ostateczną cenę biletu, jaką konsument będzie zobowiązany zapłacić. Cena ta powinna uwzględniać wysokość taryfy lotniczej oraz wszystkie należne podatki, dopłaty i opłaty.
-
W przeciągu ostatniego roku średnio co czwarty człowiek na świecie wręczył łapówkę. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Transparency International z okazji światowego dnia walki z korupcją. W Polsce odsetek ten wyniósł 15%.
-
Eksperci Instytutu Badawczego „Randstad” oraz TNS OBOP zapytali przedstawicieli firm o ocenę ich działań w ciągu 2010 roku oraz prognozy na kolejne półrocze. Badanie zostało przeprowadzone w wyniku zamykającej rok dziewiątej fali badania opinii „Plany Pracodawców”.
-
4Media Publisher – wydawca „Network Magazynu”, przygotowuje druk unikatowego, ekskluzywnego wydania Almanachu Marketingu Sieciowego z kalendarzem biznesowym na rok 2011.
-
Komisja Europejska chce ułatwić działalność firmom. Dlatego postanawia wprowadzić i umożliwić im korzystanie z jednego, wspólnego numeru telefonu, na terenie całej UE.


