Anna Banachowicz: „Na początku network marketing był dla mnie finansowym kołem ratunkowym. Zaczęłam działać w tym alternatywnym systemie zarabiania pieniędzy nie w ramach inspiracji, ale z powodu desperacji. Jednak po drodze zadziało się tyle fantastycznych sytuacji i rzeczy, że wszystko się diametralnie zmieniło”.
„Jeżeli Polak pójdzie za 20 lat na emeryturę, to będzie dostawał ok. 30% z tego, co zarabiał. Czyli jak ktoś ma pensję 5000 złotych na rękę, to na emeryturze będzie musiał żyć za 1700 złotych miesięcznie”.
-
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
Betterware wspiera sportowców reprezentujących Meksyk na igrzyskach olimpijskich
Firma, obecnie znana również jako BeFra, będzie wspierać meksykańską drużynę olimpijską za pomocą linii swoich produktów B Hero, zapewniając każdemu sportowcowi biorącemu udział w igrzyskach w Paryżu dostęp do produktów oraz specjalnej butelki z napojem.
UE walczy z praniem brudnych pieniędzy i chce limitów w płatności gotówką. Jednak to nie tędy droga
Unia Europejska chce ograniczyć płatności gotówkowe do 10 tys. euro, aby lepiej walczyć z przestępczością. To jednak może nie spodobać się Polakom, którzy w tamtym roku odrzucili podobny plan naszego rządu. Czy ograniczenia w płatnościach gotówką dla zwykłych konsumentów mogą faktycznie przyczynić się do zwalczania szarej strefy? Odpowiada Aleksander Pawlak, prezes firmy Tavex.
O tym, że rozwój sztucznej inteligencji postępuje bardzo szybko, nie trzeba nikogo przekonywać. Możemy nie zgadzać się co do słuszności tej drogi czy też prowadzić konieczną dyskusję na temat szans i zagrożeń z tym związanych. Niemniej jednak nie można zaprzeczyć temu, że chociażby taki publicznie dostępny ChatGPT to całkiem pożyteczne narzędzie.
Archiwum
-
Zdarzyło Ci się wyrzucić jakieś dokumenty bezpośrednio do kosza? Zastanawiałeś się kiedyś, jakie konsekwencje niesie niepoprawne niszczenie dokumentów?
-
Systemy monitoringu pojazdów służbowych cieszą się coraz większą popularnością. Firmy coraz chętniej powierzają takim systemom kontrolowanie swojej floty. Oprócz ogromnych oszczędności, mogą na bieżąco śledzić eksploatację pojazdu.
-
Firma Recon wypuściła na rynek cyfrowe gogle. Przeznaczone są nie tylko dla profesjonalistów, ale i dla amatorów. Akcesorium jest wyposażone w dodatkowy wyświetlacz informujący sportowca o parametrach związanych z jazdą po stokach.
-
Konsumenci na całym świecie chyba szybko zapominają o gorszych czasach. Po 10 miesiącach słabszego popytu, producenci luksusowych marek znowu zacierają ręce. Przykładem może być wzrost liczby chętnych na drogie samochody.
-
Zapraszamy do udziału w konkursie na nowe logo Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Projekty można przesyłać do 30 listopada br. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 5 tysięcy zł brutto oraz honorarium autorskie w kwocie 2 000 zł brutto.
-
Jak wynika z wrześniowego monitora opinii publicznej przygotowanego przez Ipsos dla Ministerstwa Finansów, spada poparcie dla wprowadzenia strefy euro. Liczba przeciwników przyjęcia przez Polskę euro wzrosła do 47%, a zwolenników spadła do 38%.
-
25 września br. byliśmy z naszym reporterskim zoomem w hotelu Gołębiewski (Wisła), gdzie odbyło się seminarium Your Akuna Medical Day 2010. Usłyszeliśmy m.in. świetny wykład byłego selekcjonera polskich piłkarzy Jerzego Engela, którego tematem przewodnim było budowanie i lojalność w zespole.
-
Banki cały czas próbują pokazać się klientom od bardziej ludzkiej strony. Niektóre zaczęły wprowadzać pomoc w zarządzaniu domowym budżetem. Klienci Meritum Banku mogą w ramach internetowego systemu transakcyjnego zrobić profesjonalną analizę budżetu.
-
W książce „Fake Work” poświęconej organizacji pracy, autorzy Peterson i Nielson wskazują na współczesny problem firm. Ich zdaniem obecnie panuje trend na dużą ilość „udawanej pracy” i zbyt małą ilość ludzi, którzy rzeczywiście efektywnie wykonują zadania.
-
Opakowanie większe nawet o 50% w stosunku do swojej zawartości? Nowe opakowanie o pojemności mniejszej niż dawniej? To najczęściej stosowane przez producentów chwyty marketingowe, które wprowadzają konsumentów w błąd co do faktycznej ilości kupowanych produktów.