Gdyby największy koncern MLM świata w roku 2025 nie zarobił ani jednego centa ze sprzedaży, wszyscy bylibyśmy tylko zaskoczeni. Ale, kiedy taka top liderka network marketingu jak Natalia Ryńska odchodzi ze swojej firmy matki po 20 latach nader owocnej współpracy… no to jest sensacja. I w internetach wielkie poruszenie.
„Jak osiągnąć w życiu sukces? Co zrobić, żeby zrealizować zadanie i dojść do wyznaczonego sobie celu? Najpierw trzeba zdefiniować czym dla mnie tak naprawdę jest sukces. Następnie trzeba zadbać o to, aby nasza drabina sukcesu była przystawiona do odpowiedniej ściany. Cel powinien być dobrze postawiony i musi być TWÓJ. Wtedy wszystko dzieje się samo”.
-
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
-
przez Maciej Maciejewski
AMBASADOROWIE POTRÓJNEGO DIAMENTU
Estera i Kamil Hanasz. W kwietniu opublikowaliśmy z nimi świetny wywiad o biznesie MLM. Na koniec rozmowy życzyliśmy im prowizji wysokich jak Giewont oraz szybkich awansów na jak najwyższe pozycje w planie marketingowym swojej firmy matki. Było wiadome, że to tylko kwestia czasu, ale tego się nie spodziewaliśmy. Oni jednak idą po swoje.
Wraz z obowiązkowym wdrożeniem Krajowego Systemu e-Faktur wielu przedsiębiorców może próbować przerzucić na księgowych nie tylko nowe obowiązki, ale i odpowiedzialność. Eksperci ostrzegają: wystawienie faktury w imieniu klienta to nie tylko pomoc w formalnościach, lecz także osobiste ryzyko karno-skarbowe.
Miliardy złotych na fikcyjnych fakturach. W pół roku fiskus wykrył oszustwa na ponad 4,1 miliarda złotych
Do czerwca br. liczba wykrytych fikcyjnych faktur była o prawie 3% mniejsza niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jak zaznaczają eksperci, KAS stosuje coraz skuteczniejsze cyfrowe narzędzia weryfikujące. Algorytmy z użyciem sztucznej inteligencji są dużo szybsze i dokładniejsze w wyłapywaniu oszustw skarbowych niż metody tradycyjne. Jednocześnie oszuści są mniej skłonni do podejmowania ryzyka. Ostatnio wartość brutto wynikająca z fikcyjnych faktur wyniosła ponad 4,1 mld zł, a więc o przeszło 3% mniej niż rok wcześniej. A jednak…
Archiwum
-
PricewaterhouseCoopers opublikował najnowszy, blisko 200 stronicowy raport, w którym punktuje silne i słabe strony największych polskich miast. Nie jest to ranking, lecz ocena kondycji i rozpoznanie problemów wsparte diagnozą specjalistów.
-
Stereotypy płciowe utrudniają sukces w pracy nie tylko kobietom, ale również mężczyznom. Wszystko zależy bowiem od tego, jak postrzegany jest dany zawód lub stanowisko: jako „bardziej męski” czy „bardziej kobiecy”.
-
Jeżeli w celu rozkręcenia biznesu korzystasz ze wszystkich możliwych ulg i dotacji, niestety możesz odczuć tego negatywne skutki. Przez to, że korzystałeś z ulgi ZUS, nie masz zasiłku. Dlaczego tak się dzieje?
-
Piotr Wajszczak – redaktor „Network Magazynu”, bierze udział w prestiżowym konkursie „Blog Roku 2010”. Co prawda, kiedy publikujemy ten tekst Piotr w swojej kategorii jest na miejscu pierwszym, ale konkurencja nie śpi…
-
Koszula to jeden z głównych elementów męskiej garderoby, lecz niestety nie zawsze faceci przywiązują do niego należytą uwagę. Dlatego często wyglądają niczym „idź stąd i nie wracaj”.
-
Czy zdarzyło się tak, że Wasz rower nie do końca spełniał wszystkie wymogi sprawnego poruszania się po mieście? Właśnie dlatego powstał najnowocześniejszy rower przeznaczony do poruszania się po terenach miejskich.
-
Na całym świecie w zeszłym roku wzrosła sprzedaż nowych aut. W Polsce, Portugalii i Chinach padały rekordy zakupów, bo kierowcy chcieli uniknąć podwyżki podatków. Czy to znaczy, że motoryzacja wychodzi z kryzysu?
-
Nowy, przyjazny system dla użytkownika powinien zachęcić do rozliczania się przez internet. Jednak w ubiegłym roku zaledwie 0,5% podatników skorzystało z tej możliwości. W tym roku ma być lepiej, ponieważ czekają kolejne ułatwienia.
-
Najpopularniejszy obecnie na świecie portal społecznościowy to doskonałe narzędzie do promowania małego biznesu. I co najważniejsze już sama obecność i prezentacja własnej oferty jest bezpłatna. Jedyne co trzeba zainwestować to czas, który poświęcimy na promocję marki.
-
Wiadomo, że to właśnie firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw są motorem napędowym polskiej gospodarki. Jednak, aby mogły należycie funkcjonować, także one potrzebują pomocy.


