Nowa marka akcesoriów GSM

przez Marek Wyrzychowski

Włoskie akcesoria do sprzętu GSM marki Cellular Line to kolejne produkty, które w ostatnim czasie uzupełniły ofertę firmy K-Consult – niezależnego importera i dystrybutora akcesoriów fotograficznych, audio-video, IT oraz multimedialnych.

Od lipca w ofercie firmy znajduje się szeroki asortyment pokrowców, uchwytów, słuchawek i zestawów bluetooth oraz ładowarek do sprzętu GSM marki Cellular Line.
Jej twórcą i producentem jest firma Cellular Italia, która na rynku działa od 1990 roku.
W swojej ofercie posiada produkty kilku marek, które sprzedaje w ponad sześćdziesięciu krajach na całym świecie. Są to wysokiej jakości, stylowe produkty do iPhonów, smartfonów, GPS, konsol do gier czy iPodów. Znajdziemy wśród nich pokrowce, zestawy ładowarek, uchwyty, słuchawki czy zestawy bluetooth. Ciekawe wzornictwo, innowacyjne rozwiązania oraz elegancja kryjąca się w każdym z nich to cechy, które charakteryzują akcesoria tej marki.


Solidne wykonanie oraz użycie bardzo dobrych materiałów dają pełną gwarancję wytrzymałości oraz skuteczności. 20 lat doświadczenia sprawia, że marka wpasowuje się w trendy panujące na rynku modnych i designerskich gadżetów. Jeszcze przed rynkową premierą każdy produkt przechodzi specjalne testy, które gwarantują wysoką jakość i wytrzymałość akcesoriów oraz pełną kompatybilność ze sprzętem, dla którego są przeznaczone. Efektem jest dwuletnia gwarancja, jaką producent daje na większość akcesoriów w swojej ofercie.

– Konwergentne urządzenia mobilne, nazywane smartfonami, biją na świecie rekordy popularności. W 2009 roku ich udział w całym światowym rynku telefonów komórkowych wyniósł około 15% i jak pokazują tegoroczne dane, cały czas dynamicznie rośnie. Polacy coraz chętniej używają komórek do surfowania po stronach internetowych czy korzystania z poczty elektronicznej. Kieszonkowe komputerki stają się więc uniwersalnymi narzędziami pracy i rozrywki – powiedział Jo Hermans, dyrektor sprzedaży i marketingu w K-Consult.

Mogą Cię również zainteresować