Kupuje.to – reaktywacja

przez Jakub Konik

5 grudnia br. oficjalnie ruszył Kupuje.to – zaawansowana platforma f-commerce. Jest to darmowa platforma aukcyjna, działająca w obrębie Facebooka. Została ona zaprojektowana z myślą o zapewnieniu kupującym oraz sprzedającym unikalnych funkcjonalności.


Zdaniem twórców należą do nich m.in.: brak opłat i prowizji za wystawianie i sprzedawanie przedmiotów, możliwość ustawienia czasu zakończenia aukcji, głęboka integracja z Facebookiem (wykorzystanie like’ów i share’ów do wsparcia kupna i sprzedaży), wystawienie aukcji w 60 sekund, zaawansowany system powiadomień w aplikacji, wygodna i automatyczna lokalizacja produktów (integracja z Google Maps) oraz wyszukiwanie głosowe (dla Chrome).

Działanie serwisu w praktyce prezentuje film dostępny na stronie www.blog.kupuje.to. Można tam znaleźć również opis najważniejszych funkcjonalności oraz informację o konkursie promującym przedsięwzięcie. Projekt Kupuje.to powstał w spółce D&L Technology z Zabierzowa (miejscowość pod Krakowem). Zespołem kieruje Łukasz Korycki. Celem D&L Technology jest popularyzacja e- i f-commerce w Polsce – są to obszary zainteresowania spółki, jak i każdego z jej pracowników. Pierwszy z projektów spółki – sklepy internetowe Tradoro – realizuje ideę e-commerce, pozwalając m.in. założyć sklep internetowy, zintegrować go z innymi platformami sprzedażowymi oraz dostosować jego wygląd do osobistych preferencji bez posiadania umiejętności programistycznych. Tutaj pojawia się miejsce dla Kupuje.to, które ma za zadanie stworzyć f-commerce z prawdziwego zdarzenia w naszym kraju, jednocześnie integrując się z dotychczasową bazą sklepów opartych na platformie Tradoro.

Dzięki Kupuje.to każda osoba posiadająca konto na Facebooku może sprzedawać i kupować bez wychodzenia z niego. Dla osób prywatnych Kupuje.to pozostaje całkowicie bezpłatne, a dla przedsiębiorców, którzy chcą sprzedawać wiele produktów jednocześnie, istnieją dwa wyjścia – całkowicie darmowe wystawianie nie więcej niż 30 aukcji na raz (ogólna liczba aukcji nie jest ograniczona), lub skorzystanie z panelu sklepów internetowych Tradoro – oferuje on wygodne zarządzanie większą ilością jednoczesnych aukcji w Kupuje.to. Tradoro oferuje 14 dni bezpłatnego testowania panelu, po których można wykupić abonament (zaczynający się od 30 PLN miesięcznie dla 200 produktów) lub zrezygnować z usługi.

„Wierzymy, że takie rozwiązanie pozwoli wszystkim użytkownikom Kupuje.to na komfortowe korzystanie z f-commerce. Możliwość wystawiania 30 aukcji na raz nie powinna ograniczać osób prywatnych w korzystaniu z Kupuje.to, zaś przedsiębiorcom i sklepom internetowym pozostawiamy dwa wyjścia – całkowicie bezpłatne korzystanie do 30 aukcji na raz, lub wspomniany panel wspierający zarządzanie rozbudowaną sprzedażą” – poinformowali nas twórcy tego projektu.

Obecnie trwa akcja promocyjna, odbywająca się na stronie fanowskiej Kupuje.to. Codziennie do wygrania są ciekawe nagrody, o które użytkownicy mogą licytować się, angażując w to swoich znajomych. Więcej szczegółów można znaleźć na www.facebook.com/kupujeto.

Mogą Cię również zainteresować