Nowe narzędzie marketingowe

przez Aneta Walęga

To nowoczesne rozwiązanie dedykowane jest właścicielom serwisów oraz sklepów internetowych, a także klientom indywidualnym. Guuli.pl gwarantuje swoim partnerom dotarcie do sprecyzowanej, docelowej grupy odbiorców przy znacznie mniejszych nakładach finansowych.


Projekt Guuli.pl służy przede wszystkim do budowania i utrzymywania relacji z klientami. Przyciągając wybraną grupę docelową na strony www partnerów wzmacnia aktywność użytkowników. Pomaga efektywnie pozyskiwać nowych odbiorców, w tym fanów portali społecznościowych, a w rezultacie bezpośrednio wpływa na wzrost sprzedaży i przywiązanie do marki. Dodatkowym uproszczeniem jest niezwykła łatwość obsługi, ponieważ platforma nie wymaga od partnerów specjalistycznej wiedzy informatycznej – wszystko opiera się na kodach źródłowych. „Guuli.pl tym samym nie tyle wpisuje się swoją działalnością w prężnie rozwijający się marketing relacyjny, co wprowadza na rynek nowe rozwiązania i uproszczenia, wyróżniając się na tle konkurencji” – czytamy w informacji prasowej.

Według analityków rynek marketingu relacyjnego ma przed sobą doskonałe perspektywy rozwoju. W 2011 roku w Polsce z powodzeniem funkcjonowało ok. 100 takich platform. Ponadto, już dziś, ponad połowa Polaków przyznaje, że bierze udział w przynajmniej jednym programie lojalnościowym lub ma kartę stałego klienta. Dotychczasowe programy lojalnościowe to najczęściej programy monopartnerskie, dedykowane jednej marce (Tesco CLUBCARD, Klub LifeStyle Superpharm, karta Smart Shell). Jakkolwiek, według raportu iRewad24, zdecydowanie o wiele pozytywniej oceniane są programy multipartnerskie, które zyskują aprobatę 74% badanych. Jedyny do tej pory program tego typu na rynku – PAYBACK – koncentruje się jednak na skupianiu największych graczy. Guuli.pl wyróżnia się tym, że jest narzędziem marketingowym dedykowanym każdemu przedsiębiorcy w celu zwiększenia dotarcia do klientów, a w efekcie zysków. Indywidualni użytkownicy również powinni znaleźć w nim wiele korzyści dla siebie.

– Naszym celem było stworzenie nowoczesnego rozwiązania relacyjnego. Dlatego zaprojektowaliśmy je tak, żeby było jak najbardziej przyjazne dla wszystkich użytkowników, m.in. ograniczając biurokrację do minimum. Efektem naszych prac jest możliwość dołączenia do programu przez dedykowaną aplikację na Facebooku. Jest to bardzo nowoczesne rozwiązanie, do tej pory nadal rzadko spotykane w Polsce. Idąc tym tropem postawiliśmy także na komunikacje z użytkownikami, dlatego bardzo aktywnie działamy na kluczowych portalach społecznościowych. Jestem przekonany, że wyjście do klienta, przekazanie dostępu do interesujących treści oraz wszechstronność serwisu zaowocuje jeszcze szybszym rozwojem Guuli.pl – mówi Wojciech Korabiewski, prezes zarządu Guuli.pl.

Przyjęta przez zarząd strategia zakłada osiągnięcie statusu lidera w zakresie internetowych programów partnerskich. W tym celu planowany jest intensywny rozwój działalności Guuli.pl w obszarze internetu, między innymi przez sukcesywne dodawanie nowych funkcji oraz wprowadzanie nowych możliwości technicznych. Nie ustaje również proces pozyskiwania nowych partnerów oraz rozszerzania już i tak okazałego katalogu nagród. Zgodnie z założeniami już w II kwartale 2012 roku Guuli.pl zakłada ekspansję na rynku stacjonarnym. Zarząd przewiduje, że realizacja planowanej strategii rozwoju umożliwi utrzymanie wysokiej rentowności działań przy znacznie rozszerzonej ich skali. Ponadto, w wyniku dywersyfikacji produktowej ograniczone zostanie oddziaływanie, ewentualnego zmniejszenia zainteresowania, ze strony uczestników programów lojalnościowych.

Mogą Cię również zainteresować