Social Media Day po raz ósmy

przez Piotr Hoffmann

Tym razem głównym tematem Social Media Day będzie „Social Video”, czyli wszystko to, co związane z tworzeniem, oglądaniem i oddziaływaniem treści wideo w sieci. „Network Magazyn” objął to przedsięwzięcie patronatem medialnym.

Konferencja odbędzie się 22 maja br. we Wrocławiu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz 29 maja w warszawskiej Kinotece i będzie połączona ze specjalnymi pokazami filmów „PressPause Play” i „Something Ventured”. W przerwie pomiędzy emisjami będzie można wysłuchać prelekcji dotyczących najnowszych trendów związanych z tworzeniem treści wideo w internecie – zarówno amatorskich, jak i profesjonalnych. Konferencja rozpoczyna się o 16:30 i potrwa niemal do północy.

To już 8 edycja Social Media Day Poland. W dotychczasowych konferencjach przewinęło się niemal 6 tys. uczestników a 3,5 tys. skorzystało z transmisji online.

Tydzień wcześniej (22 maja br.) Social Media Day zagości ponownie we Wrocławiu. Na Social Media Day we Wrocławiu wystąpią: Paweł Tkaczyk (Midea), Michał Sadowski (Brand24), BabskieTV, Dorota Kamińska (Pozytywna Kuchnia), Kamil Newczyński (SocialTalk), Emil Pawłowski (Ipla), Weronika Jagodzińska (Szusz1313), Joanna Gajewska (NK). 

W Warszawie pojawią się: Kamil Newczyński (SocialTalk), Borys Musielak (Filmaster), Emil Pawłowski (Ipla), Weronika Jagodzińska (Szusz1313), Dorota Kamińska (Pozytywna kuchnia), Michał Sadowski (Brand24), Rafał Skwiot (NK). Udział w konferencji jest bezpłatny, obowiązuje jednak kolejność zgłoszeń. Po zakończeniu organizatorzy zapraszają na Afterparty. Więcej informacji o wydarzeniu na stronie konferencji (http://socialmediaday.pl/) i profilu Facebook (http://www.facebook.com/smdaypoland).

Mogą Cię również zainteresować