Twój wizerunek partnera MLM. Czy przez niego tracisz?

przez Anna Maria Wiśniewska

Tutaj wszystko rozchodzi się o „świadomość”. Świadomość tego, jak jesteśmy postrzegani, bo to przecież właśnie ten wizerunek. Jeśli nie masz świadomości jak Twoje treści wpływają na odbiorców, jeśli nie znasz narzędzi, dzięki którym możesz skuteczniej do nich dotrzeć, to czy możesz liczyć na to, że pozyskasz partnerów do swojej działalności?

Liczyć możesz. Ale jaki będzie faktyczny wynik? Nazywam się Anna-Maria Wiśniewska. Działałam w firmach MLM od 13 roku życia i trochę o nich wiem. Od kilku lat zajmuję się także wizerunkiem w social media i zdecydowanie widzę, że nieznajomość pewnych prostych, lecz wcale nie tak oczywistych zasad zarządzania swoją marką osobistą w sieci może przynieść wiele złego – od przypięcia nam łatki „nawiedzonego” zaczynając, a na braku osób chcących z nami pracować kończąc. I tak, jak niektórym zupełnie nie przeszkadza to, co się na ich temat mówi, o ile są skuteczni, tak problem zaczyna się, gdy tej skuteczności właśnie nie ma.

Pierwszą radą, którą mogę Ci dać, jest postawienie na pierwszym miejscu… siebie. Tak, paradoksalnie siebie. Bo to Twój wizerunek sprzedaje (lub nie), a nie bezpośrednio wizerunek firmy, której produkty sprzedajesz. To Tobie ludzie powinni zaufać najpierw, a nie firmie. Poza tym, łatwiej się ufa ludziom niż firmom. Dlatego postaw na siebie. Pokazuj swoją osobowość, wartości jakie masz i to, co jest dla Ciebie ważne. Nienachalnie, ale konsekwentnie. To za wartościami ludzie idą, bo czują, że mają wówczas z Tobą coś wspólnego. Że będą się dobrze czuli w Twoim towarzystwie, że nie będą odstawać. Że możesz być ich liderem. A przecież o to właśnie Ci chodzi.

Ale jak to zrobić? Dużo osób mnie o to pytało, więc zdecydowałam, że przeleję swoją wiedzę na papier. Dlatego napisałam książkę „Workbook. Twój wizerunek w social media”, która jest kompendium wiedzy o budowaniu skutecznego, spójnego i autentycznego wizerunku w mediach społecznościowych. Jest tam wszystko, co potrzebujesz wiedzieć, aby Twoje działania zaczęły przynosić efekt. To podręcznik pełen wiedzy z ćwiczeniami do wykonania, który:

  • zweryfikuje Twoje przekonania na temat mediów społecznościowych w kontekście Twojej tam obecności (np. wątpliwości w kwestii ekshibicjonizmu, udawania, kłamstw),
  • przeprowadzi Cię przez proces poznania swojego PO CO, CO i JAK,
  • wskaże Twoje mocne strony,
  • pomoże zweryfikować Twoją dotychczasową obecność w mediach społecznościowych i internecie,
  • pokaże Ci, jakie są tajemnice bycia rozpoznawalnym i dobrze zapamiętanym,
  • pokaże, jak zidentyfikować profil klientów docelowych,
  • pozwoli spojrzeć na Twój biznes oczami Twoich klientów,
  • pozwoli ustalić, jaki sposób komunikacji z klientami będzie dla Ciebie najlepszy,
  • pokaże Ci, jak w łatwy sposób wykonywać ciekawe grafiki

…i wiele więcej.

Ale ponieważ w pamięci cały czas mam branżę MLM to do Workbooka dołączony jest terminarz, który nie dość, że służy jako kalendarz do codziennej pracy i zapisywania spotkań, to jeszcze połączony będzie z Workbookiem różnymi zadaniami.

Aktualnie trwa przedsprzedaż tego produktu, ale nie taka zwykła. Cena regularna Workbooka to 127 zł – bo nie jest to książka, lecz „szkolenie”  z wizerunku w social media. Ale do 30.11.2017 za cenę 97 zł dostajesz:

  • Produkt finalny kampanii – drukowana wersja WORKBOOKA i Terminarza – wartość: 127 zł
  • Produkt finalny kampanii – „WORKBOOK. Twój wizerunek w social media” w wersji elektronicznejwartość: 89 zł
  • Wstęp na spotkanie autorskie ze szkoleniem – wartość: 97 zł
  • Podziękowania imienne na fanpage'u https://www.facebook.com/wizerunekwSM
  • Opracowanie pt. „Określ swój typ użytkownika w social media i sprawdź, co możesz zrobić od razu, by polepszyć swój wizerunek” – wartość: 49 zł

Suma nagród: 127 zł + 98 zł + 97 zł + 49 zł + 59 zł = 362 zł

Dlatego warto się pospieszyć, aby nabyć to kompendium wiedzy i dodatkowe nagrody. Zainwestuj w siebie, bo to daje zawsze największe efekty. Akcja dzieje się w tym miejscu:

https://wspieram.to

Mogą Cię również zainteresować