źródło: Flickr.com
Komunikacja Transformująca to połączenie najskuteczniejszych umiejętności w komunikowaniu się. Trening prowadzi do zmiany postaw uczestników poprzez naukę nowych, skutecznych narzędzi poprawiających sposób porozumiewania się z pracownikami, współpracownikami, dostawcami, klientami, liderami i menadżerami. Pomaga rozwijać się i tworzyć efektywne zespoły.
TRANSFORMING COMMUNICATION™ jest metodą odnoszącą ogromny sukces na świecie, cenioną za swoją skuteczność w biznesie. Warsztat prowadzony jest przez certyfikowanych trenerów metody Transforming Communication™, doświadczonych trenerów biznesu, coachów. W czasie tego treningu używa się najbardziej zaawansowanych umiejętności, aby tworzyć relacje oparte na współpracy.
Podczas warsztatu rozwiniesz 5 głównych umiejętności:
- komunikacyjne i sondowania potrzeb np. klientów,
- wspierania innych w rozwiązywaniu problemów (zamiast podawania gotowych rozwiązywania),
- rozwiązywania konfliktów i unikania sporów,
- dbania o własne samopoczucie w sposób zachowujący dobrą relację (asertywność),
- umiejętności panowania nad swoimi emocjami w sytuacjach krytycznych poprzez odpowiednie kreowanie i utrzymywanie dobrego stanu emocjonalnego w relacjach.
Korzyści płynące z udziału w warsztatach dla menadżera:
- Rozwiniesz umiejętności wygaszania sporów i sytuacji konfliktowych, bez stosowania gróźb lub kar, z efektem obustronnych korzyści (win-win).
- Dowiesz się jak osiągać dobry stan emocjonalny w komunikacji z pracownikami, współpracownikami, kontrahentami. Łatwiej będziesz umiał skutecznie zwrócić uwagę na niewłaściwe działanie, brak działania, niedotrzymanie zobowiązań.
- Porzucisz postawę „Ratownika” – osoby rozwiązującej problemy za pracowników/współpracowników co prowadziło do przepracowania i niezadowolenia.
- Wpłyniesz na zmianę postaw, pozyskasz ludzi podejmujących decyzję i biorących za nie odpowiedzialność co ułatwi Ci zarządzanie nimi.
Dla kogo są te warsztaty?
Dla sprzedawców, handlowców, menadżerów, liderów, kierowników zespołów, dyrektorów, sprzedawców, studentów, coachów, mentorów oraz dla rodziców, małżonków i partnerów.
Co osiągniesz dzięki uczestniczeniu w warsztatach?
- Nauczysz się, jak być spokojnym i radzić sobie ze swoimi emocjami (oraz z czyimiś emocjami) w sytuacji trudnej i konfliktowej w biznesie i w życiu osobistym.
- Nauczysz się rozpoznawać kto w trudnej sytuacji „ma problem” i czy to na pewno Twój problem oraz jakich narzędzi użyć, by rozwiązać tę sytuację.
- Poznasz sposoby zapobiegania konfliktom, budowania zdrowych relacji, dbania o potrzeby oraz komfort swój i rozmówcy.
- Łatwiej będzie Ci skutecznie i elegancko zwrócić komuś uwagę na niewłaściwe działanie, brak działania, niedotrzymanie zobowiązania zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
- Doznasz tego, jak odpowiednie podejście i szacunek umożliwiają osiąganie celów.
- Poznasz różnicę między zwykłym nieporozumieniem, konfliktem potrzeb i wartości. Dowiesz się, jakich metod użyć, aby je rozwiązać.
- Nauczysz się, jak mediować w środowisku biznesowym i prywatnym, aby być bardziej skutecznym i obiektywnym.
- Stosując metodę Transforming Communication™ odniesiesz korzyści w życiu zawodowym i osobistym.
Warsztat poprowadzi m.in. Renata Zarzycka – licencjonowany trener Transforming Communication, mediator i negocjator, coach ICI, family NLP coach i master coach oraz specjalista w zakresie branży MLM. Wszelkie informacje na temat terminów, miejsca warsztatów oraz rezerwacji biletów znajdziesz w tym miejscu: www.renatazarzycka.pl.