Znaczenie tego terminu jest o wiele szersze. Sprzedawca staje się „dobrym sprzedawcą”, kiedy klient ponownie wraca do niego i poleca jego usługi swoim znajomym, a zatem musi sam siebie dobrze „sprzedać”. Ponieważ produkty, które sprzedajemy zmieniają się trochę szybciej niż my, najważniejsze jest to, aby już przy pierwszym kontakcie z klientem wzbudzić zaufanie do naszej osoby.”
To fragment świetnego wywiadu z Piotrem Zarzyckim, który przeprowadził i opublikował dziś portal DrSprzedaż.pl. Z całym artykułem można się zapoznać w tym miejscu:
„Nie ma zaufania, nie ma sprzedaży”.
Piotr Zarzycki jest top liderm w CaliVita International Polska – posiadacz najwyższego zdobytego tytułu menedżerskiego w Polsce: menedżer podwójnej złotej palmy, drugiego co do rangi w CaliVita International na świecie. Dyrektor Instytutu Edukacji MLM, autor książek z zakresu biznesu MLM, członek elitarnego Klubu TOP Liderów MLM. Strona www: http://www.piotrzarzycki.com.