Nie ma zaufania, nie ma sprzedaży

przez Marek Wyrzychowsk
779 odsłony

„Jak powinien przebiegać pierwszy kontakt z klientem, aby zmaksymalizować szansę na dalszą współpracę? Pierwszy kontakt służy przede wszystkim do tego, aby zbudować zaufanie do sprzedawcy. Szeroko pojęta sprzedaż w moim pojęciu nie ogranicza się jedynie do wymiany towaru lub usługi za pieniądze…

źródło: DrSprzedaz.plźródło: DrSprzedaz.pl

Znaczenie tego terminu jest o wiele szersze. Sprzedawca staje się „dobrym sprzedawcą”, kiedy klient ponownie wraca do niego i poleca jego usługi swoim znajomym, a zatem musi sam siebie dobrze „sprzedać”. Ponieważ produkty, które sprzedajemy zmieniają się trochę szybciej niż my, najważniejsze jest to, aby już przy pierwszym kontakcie z klientem wzbudzić zaufanie do naszej osoby.”

To fragment świetnego wywiadu z Piotrem Zarzyckim, który przeprowadził i opublikował dziś portal DrSprzedaż.pl. Z całym artykułem można się zapoznać w tym miejscu:

„Nie ma zaufania, nie ma sprzedaży”.

Piotr Zarzycki jest top liderm w CaliVita International Polska – posiadacz najwyższego zdobytego tytułu menedżerskiego w Polsce: menedżer podwójnej złotej palmy, drugiego co do rangi w CaliVita International na świecie. Dyrektor Instytutu Edukacji MLM, autor książek z zakresu biznesu MLM, członek elitarnego Klubu TOP Liderów MLM. Strona www: http://www.piotrzarzycki.com.

Mogą Cię również zainteresować