8 edycja spotkania afiliatów Vemma Europe

przez Katarzyna Wagner

Spotkanie afiliatów Vemma Europe Go for the Gold odbyło się w pięknym Gdańsku już po raz ósmy. Blisko 150 osób z 11 europejskich krajów przyjechało świętować swój pierwszy sukces w Vemma: osiągnięcie statusu gold.

ee

Takie wydarzenia to dla nowych w MLM osób świetna okazja, żeby w dobrej atmosferze poznać ludzi promujących produkty Vemma w całej Europe. To również doskonała szansa na wymianę doświadczeń i rozwinięcie interpersonalnych zdolności, na których opiera się network marketing.

Uczestnicy ósmej edycji Go for the Gold mieli czas zarówno na rozrywkę na piątkowym przyjęciu powitalnym, jak i na zdobycie solidnej dawki wiedzy od najlepszych trenerów: afiliatów Vemma Europe oraz od zarządu. Tomasz Stanisławski, COO Vemma Europe powitał gości mówiąc: – Wszyscy jesteście tutaj dzięki swojej ciężkiej pracy, co udowadnia, że myśląc o własnej przyszłości wysoko stawiacie sobie poprzeczkę.

Program Certyfikacji Afiliatów

Znakomitą wartość dodaną w tej edycji Go for the Gold stanowił Program Certyfikacji Afiliatów. Profesjonalnie przygotowany program szkoleniowy jest zbiorem wiadomości na temat profilu działalności firmy Vemma Europe, informacji o produktach, wytycznych dotyczących oświadczeń zdrowotnych, regulacji prawnych oraz etycznych stron prowadzenia biznesu sieciowego. Zawiera również wskazówki dotyczące działań marketingowych, które pomóc mogą afiliatom w promocji. Program Certyfikacji Vemma kończy się egzaminem, który każdy z afiliatów może zdać online, również za pomocą smartfona czy tabletu.

W czasie 8 edycji Go for the Gold wszyscy zaproszeni afiliaci przeszli przez cykl szkoleń prowadzonych przez liderów Vemma i menadżerów Vemma Europe. Szkolenia uczestnicy zakończyli testem wiedzy. W czasie wieczornej kolacji każdy, kto zdał test, dostał specjalne wyróżnienie i status Certyfikowanego Afiliata Vemma.

Polska rośnie w siłę

Na szczególną uwagę w ósmej edycji Go for the Gold zasługuje pojawienie się licznej grupy z Polski, która wyróżniała się na tle afiliatów z innych krajów swoją żywiołowością i energią. To pokazuje, że Vemma Europe ma duży potencjał rozwoju również nad Wisłą. Więcej informacji o projekcie Go for the Gold można znaleźć na stronie www.vemma.eu/gold

Mogą Cię również zainteresować