Avon w gronie klientów GetResponse

przez Katarzyna Wagner

Portfolio klientów GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług e-mail marketingowych, powiększyło się o kolejną międzynarodową markę. Od lipca 2013 roku firma odpowiada za działania e-mail marketingowe giganta sprzedaży bezpośredniej – firmy kosmetycznej Avon.

źródło: Flickr.comźródło: Flickr.com

Od lipca 2013 roku eksperci GetResponse odpowiadają za obsługę z zakresu e-mail marketingu marki Avon – światowego lidera na rynku kosmetycznym. Umowa obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii e-mail marketingowych. Odbiorcami kampanii e-mail marketingowej Avon są konsultantki i klientki firmy. Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania e-mail marketingowe GetResponse są m.in. Apart, Big Star, Carrefour, DPD, Intercontinental, Interia.pl, Marriott Warszawa, Pernod Ricard Polska, TUI, AXA czy Meritum Bank.

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w e-mail marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 300 000 klientów z blisko 183 krajów. GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii e-mail marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, wideo e-maile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych. 

Mogą Cię również zainteresować