Trucizna dnia powszedniego. Wrogowie sukcesu

przez Katarzyna Wagner

Jest już dostępna w sprzedaży pierwsza polskojęzyczna książka mistrza network marketingu – Michaela Strachowitza. Pozycja, która na świecie stała się bestsellerem, nosi tytuł „Trucizna dnia powszedniego. Wrogowie sukcesu”.

Z oficjalnym ogłoszeniem informacji o sprzedaży tej książki chcieliśmy poczekać do momentu uruchomienia naszego sklepu internetowego. Jednak e-sklep wciąż nie jest gotowy, a zapytań o możliwość zakupu tego niesamowitego narzędzia mamy od naszych Czytelników coraz więcej. Dłużej czekać nie wypada… Dlatego wpadliśmy dzisiaj na pomysł, aby zorganizować przedsprzedaż tego dzieła i powiązać ją z akcją promocyjną…

Każdy, kto jest zainteresowany zakupem książki Michaela Strachowitza już teraz, musi wysłać e-mail z hasłem „TRUCIZNA” w tytule, na adres: [email protected]. Wysłanie takiego e-maila będzie uprawniało jego nadawcę do zakupu jednego egzemplarza książki w cenie 45 zł a koszt wysyłki otrzyma – PROMOCYJNIE GRATIS.

Ważne! Ta akcja trwa tylko przez trzy dni, tzn. do godz. 19:00 dnia 19 września 2012 roku.

A oto kilka informacji o samej książce: W „Trucizna dnia powszedniego. Wrogowie sukcesu” Michael Strachowitz dotyka wrażliwych punktów, dostrzegając przeszkody na drodze do sukcesu w MLM. Jednocześnie nie tylko demaskuje je w sposób bezlitosny, lecz również pomaga zrozumieć, dlaczego Twoja żona, Twój mąż lub też Ty sam torpedujesz własne wysiłki, jako nowicjusz w tym biznesie. Daje Ci do ręki środki zapobiegawcze oraz porady, w jaki sposób należy postępować z trucizną dnia powszedniego.

W MLM każdy może odnieść sukces, ale nie każdy to robi, ponieważ sukces w tej dziedzinie nie spada z nieba, lecz jest wynikiem pracy, wytrwałości, trudu, cierpliwości, własnej inicjatywy i pozytywnego nastawienia. Nielubiani zwycięzcy przypominają ludziom, którzy odnieśli umiarkowany sukces, o ich własnych brakach. Spotykają się z zawiścią ze strony innych oraz są tępieni. Jednak osoba trwale odnosząca sukces w marketingu sieciowym wie co potrafi i nie potrzebuje pochlebstw. „Everybody’s Darling is everybody’s Depp!”

Demon marketingu sieciowego: jeśli nawet Twoja własna rodzina stereotypowo zareaguje na początki Twojej kariery w MLM, często jest to bolesne. Ale jak sami reagujemy na coś nowego, o czym wiemy niewiele lub też o czym mamy wyłącznie nieprawdziwe informacje? Ból można uśmierzyć, kiedy potrafimy oddzielić dezaprobatę dla produktu od swojej osoby. Gryzące zwątpienie, paraliżujący strach, to uczucia towarzyszące każdemu człowiekowi w drodze na szczyt. Jednak solidnie przemyślany i pisemnie sporządzony plan lub też prowadzenie statystyk stanowią doskonałe zabezpieczenie. Tylko ten, kto dobrowolnie wystawia się na strach i zwątpienie, pada ich ofiarą.

Drzwi mieszkania są pułapką, gdyż za nimi czyhają ciekawe programy telewizyjne, wygodna sofa, wypełniona po brzegi lodówka oraz rodzina ze swymi uzasadnionymi wymaganiami. Dzięki ustaleniom z członkami rodziny, z wyodrębnionym miejscem do pracy i w stroju biznesowym zamiast domowego dresu – drzwi mieszkania mogą być bramą do sukcesu.

Obłuda zabawy: co jest ważniejsze – sukces czy przyjemność? Zwykle jest tak, że to te mniej przyjemne zadania prowadzą do sukcesu podczas, gdy te przyjemniejsze stanowią wyłącznie kwestię marginalną. Zabawa bez sukcesu jest zabawna tylko na krótką metę. Możemy się nauczyć, jak czerpać radość z rzeczy, które dotychczas odrzucaliśmy – to milowy kamień na drodze do szczytu.

Wszak na truciznę dnia codziennego wiele jest odtrutek…

Michael Strachowitz karierę w marketingu sieciowym rozpoczął w roku 1977. W ciągu 5 lat razem ze swoją żoną Gabriele zbudował działającą w całej Europie organizację, liczącą ponad 22 000 partnerów, którzy po dziś dzień wykonują tę profesję jako dodatkowe lub główne zajęcie. Od końca lat 80 poprzedniego stulecia działa wyłącznie jako doradca, trener, referent i coach w zakresie sprzedaży bezpośredniej i network marketingu. Już ponad sto tysięcy partnerów dystrybucyjnych różnych firm i organizacji z 17 krajów Europy czerpało korzyści z jego fachowych i solidnych wykładów. Do klientów Strachowitza należą wszystkie wiodące firmy MLM na świecie, doceniając jego niesamowitą wiedzę i ożywczy humor. Jest autorem takich bestsellerów o MLM, jak: „Das alltägliche Gift” oraz „Die Basics”. Więcej komentarzy na temat tej książki, napisanych przez menedżerów, którzy już ją przeczytali, znajdziesz w tym miejscu: www.biznesfan.pl.

Mogą Cię również zainteresować