Efekt Medyceuszy

przez Piotr Hoffmann
1373 odsłony

House of Skills to wiodąca na polskim rynku firma szkoleniowo-doradcza, która w swojej ofercie łączy specjalizację i kompleksowość oraz zindywidualizowane doradztwo biznesowe.

House of Skills to wiodąca na polskim rynku firma szkoleniowo-doradcza, która w swojej ofercie łączy specjalizację i kompleksowość oraz zindywidualizowane doradztwo biznesowe. Struktura firmy obejmuje siedem centrów kompetencji: przywództwo i zarządzanie, strategie, efektywność osobista i zespołowa, sprzedaż i zarządzanie sprzedażą, systemy oceny i rozwoju, obsługa klienta oraz e-learning. Firma zatrudnia blisko 50 konsultantów, trenerów i ekspertów oraz współpracuje z ponad 200 specjalistami z Polski i zagranicy.

 

Już wkrótce polscy menedżerowie będą mogli wziąć udział w specjalnej grze biznesowej opartej na teorii, którą wysunął w swojej książce zatytułowanej "Efektu Medyceuszy" Frans Johansson. Nad polską wersją warsztatu pracują już eksperci z firmy szkoleniowo-doradczej House of Skills, we współpracy z firmą Celemi. Udział w takim warsztacie może być szczególnie przydatny pracownikom, menedżerom i biznesmenom zajmującym się obszarami sprzedaży i marketingu, badań, rozwoju produktów, HR, a także menedżerom najwyższego szczebla, którzy chcieliby znaleźć dla swojej firmy nowe obszary ekspansji i rozwoju.

Polska gospodarka superkonkurencyjna

– Warsztaty będą dostępne jeszcze w tym roku – powiedział nam Łukasz Dąbrowski, partner koordynujący ten projekt w firmie House of Skills. – Menedżerowie uważają innowacyjność za jedno z kluczowych wyzwań biznesowych, co wynika z wielu badań, m.in. z międzynarodowych badań The Ken Blanchard Companies. Znaczenie innowacyjności będzie zapewne  rosło także w Polsce – dodał Dąbrowski.

Według raportu "Global Competitivenes Report 2006-2007" opublikowanego przez World Economic Forum, oceniającego poziom konkurencyjności gospodarek poszczególnych krajów, Polska znalazła się na 52 miejscu wśród 55 badanych krajów. Rok wcześniej było to miejsce 45. Tak więc, pomimo dynamicznego wzrostu PKB w ostatnim czasie, naszym przedsiębiorstwom wciąż brakuje wystarczających impulsów i innowacyjności do osiągania ponadprzeciętnych wzrostów, jakie są udziałem firm w innych krajach świata.

Mogą Cię również zainteresować