ITT Polska podsumowuje pierwszy rok działalności

przez Marek Wyrzychowski
721 odsłony

12.12.2008:ITT Polska podsumowuje pierwszy rok działalności Właśnie upłynął rok od kiedy działająca w marketingu sieciowym firma ITT Polska ruszyła z pierwszym telekomunikacyjnym projektem dla biznesu.

Dalej ITT Polska informuje, że dążąc do uzyskania większej efektywności swojej działalności i do zapewnienia właściwego poziomu współpracy z partnerami, stworzyła silny dział rozwoju i marketingu. Jego podstawowym zadaniem jest aktywne poszukiwanie partnerów do współpracy we wszystkich dziedzinach, w których specjalizuje się firma – od telefonii stacjonarnej, poprzez usługi realizowane w oparciu o technologię VOIP, aż po telefonię komórkową.

– Jestem przekonana, że ta struktura będzie lokomotywą dla naszej firmy, która swoim dynamizmem i profesjonalnym podejściem zamierza zająć w najbliższym czasie pozycję aktywnego uczestnika rynku telekomunikacyjnego w Polsce – powiedziała nam Eliza Sakowska, dyrektor HR w ITT Polska. – Poprzez realizowanie celów jakie sobie założyliśmy w marketingu sieciowym, promujemy przedsiębiorczość i stawiamy na kreatywnych, samodzielnych menadżerów.

Rynek telekomunikacyjny w Polsce należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów gospodarczych, niesie za sobą oczekiwania szybkich i dużych zysków, a to  dopinguje wielu chętnych do wzięcia udziału w tej grze.

– W ostatnim czasie nie tylko zwiększyły się obroty firmy, lecz dzięki zaangażowaniu naszych współpracowników  rozszerzył się obszar jej działalności, zarówno pod względem tematycznym, jak i terytorialnym. I to właśnie uważam za największe osiągnięcie ostatniego roku – dodała Sakowska.

Najbliższy czas dokona weryfikacji słuszności podjętych przez ITT Polska działań organizacyjnych, co jest ściśle związane z przewidywanymi kierunkami rozwoju telekomunikacji w kraju. Z informacji wynika, iż firma chce rozszerzać swoją ofertę i konsekwentnie zwiększać liczbę partnerów handlowych, szczególnie na obszarach tzw. niszy rynkowych. Pozwoli jej to na dostarczenie wymagającym klientom kompleksowych, bezpiecznych rozwiązań w zakresie telekomunikacji i jednocześnie zapewni mieszkańcom pracę oraz możliwość rozwoju.

– Dlatego korzystając z rozmowy z Network Magazynem, zwracam się do pokrewnych nam firm z propozycją zorganizowania seminarium poświęconego rozważaniom nad metodami i formami naszej współpracy w marketingu sieciowym. Jestem głęboko przekonana, że nawiązanie takiej partnerskiej działalności skutkować będzie znacznym polepszeniem współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi, a co za tym idzie zwiększeniem satysfakcji ich abonentów. Ścisła współpraca i koordynacja naszych działań jest drogą do gwarantowanego sukcesu, zaś nasz sukces będzie niewątpliwie źródłem pomyślności i satysfakcji naszych partnerów biznesowych, a co najważniejsze, będzie przyczyniał się do zadowolenia abonentów telekomunikacyjnych, którymi jesteśmy przecież wszyscy – zaapelowała Eliza Sakowska.

Pozycja "sprzedaż usług telekomunikacyjnych" pierwszy raz pojawiła się w polskim raporcie o sprzedaży bezpośredniej za rok 2006. W tych statystykach telekomunikacja mogła się poszczycić wynikiem zaledwie 0,1% na torcie całej branży DS i MLM. Przez ostatnie dwa lata nastąpił wzrost sprzedaży tej gałęzi do ok. 0,5%. Według naszych danych, obecnie dziedziną telekomunikacji w ramach DS i MLM w Polsce zajmują się 4 firmy – ITT Polska, ACN Communications Polska Sp. z o.o., M&M Network Organization oraz Pro Futuro SA.

Być może to niewiele, ale telekomunikacja jest branżą przyszłości, w której drzemie wielki potencjał. Należy także pamiętać, że mimo wielu zapowiedzi z lat 90 o demonopolizacji tego rynku, monopoliści wciąż nimi są i jeszcze jest dużo do zrobienia w tej kwestii. Dlatego, według naszej redakcji organizacja jakichkolwiek przedsięwzięć zmierzających do połączenia sił, wymiany spostrzeżeń lub choćby sprowokowania dyskusji, może przynieść korzyści firmom telekomunikacyjnym, a zorganizowane inteligentnie nawet całej branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Wszak od dawna wiadomo, że co dwie głowy, to nie jedna.

(Marek Wyrzychowski)

Mogą Cię również zainteresować