Kto będzie następny? Kto wątpi w to, że network marketing jest dobrym sposobem na budowanie biznesu skalowalnego i dochodu pasywnego?

przez Katarzyna Wagner
826 odsłony

Od grudnia 2013 roku trwa cykl prezentacji prowadzonych przez Anitę Gagoś i Ewę Szulc na spotkaniach networkingowych, w ramach projektu Stołeczne Forum Przedsiębiorczości pod patronatem Akademii im. Leona Koźmińskiego…

„Stołeczne Forum Przedsiębiorczości” to nowy projekt realizowany przez Miasto Stołeczne Warszawa wspólnie z Akademią im. Leona Koźmińskiego, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten innowacyjny pomysł skierowany jest do przedsiębiorców prowadzących małe i średnie firmy. Celem projektu jest umożliwienie przedsiębiorcom poznania innych właścicieli firm i nawiązania współpracy, wymiana doświadczeń oraz zdobycie lub pogłębienie wiedzy na tematy związane z biznesem, jego prowadzeniem i rozwojem.

ReklamaReklama

W ramach tego projektu Anita Gagoś i Ewa Szulc przedstawiają:

  • Mało znane drogi umożliwiające osiągnięcie dochodu pasywnego.
  • Zalety biznesu skalowalnego i szukanie odpowiedzi na pytanie „Czy twój biznes jest skalowalny”?
  • Problematyka skuteczności network marketingu – „Jak  ciężko  o  pracę  w Polsce wie każdy. Zwolnienia, wyzysk pracowników, brak wypłat na czas – to tak naprawdę chleb powszedni w wielu firmach. Niewiele łatwiej jest w biznesie – 50% firm upada w ciągu pierwszych 5 lat działalności, a kolejne 50% w następnych 5 latach funkcjonowania. Dlaczego nie próbować czegoś innego? Czegoś, w czym się sprawdzimy i zarobimy pieniądze?”
  • Czy stereotypy panujące na temat network marketingu są prawdziwe?  
  • Dwie podstawowe zalety network marketingu – przeciwstawienie tego typu modelu biznesowego modelom tradycyjnym, które w kontekście rozwijającej się dynamicznie nowej ekonomii, będą nieuchronnie podlegać modyfikacjom i całkowicie zmieniać formę.
  • Decydujące o sukcesie czynniki wyboru właściwej firmy network marketingu, z którą warto inwestować swój czas i energię.

– Cykl naszych wykładów to inicjatywa służąca do kreowania nowego wizerunku biznesu MLM i jego możliwości wśród społeczeństwa, próba uwolnienia marketingu sieciowego od stereotypowego myślenia, że jest to biznes mało profesjonalny. Fakty są zupełnie inne i dlatego warto o tym głośno mówić – powiedziała nam Anita Gagoś. Panie pracują teraz nad przygotowaniem nowej serii wykładów, które odbędą się w ramach projektu Stołeczne Forum Przedsiębiorczości, o czym poinformujemy w odpowiednim czasie.

Informacje na temat osób prowadzących:

Anita GagośAnita Gagoś

Anita Gagoś to doświadczony menedżer oraz konsultant łączący umiejętność przetwarzania zdobytych informacji w poszukiwaniu okazji biznesowych, kojarzeniu partnerów biznesowych wraz z oferowaniem wsparcia w dalszym rozwoju firm. Od 2007 prowadzi firmę AG Consult, pomaga firmom i osobom w tworzeniu własnych projektów – biznesów skalowalnych oraz opartych na nowej ekonomii, tworzeniu i rozwoju systemów franczyzowych, kojarzeniu partnerów biznesowych w Polsce i zagranicą, analizie rynków/sektorów krajowych i zagranicznych, monitoringu konkurencji. Współpracowała z firmami/markami: Yogen Früz, gowebTrade, EasyLink, Oriental Press, Old Oak Insurance Brokers, Franck McDonald Property Management, Holidaycheck.ch, eMartin.net, Biznes.net, Leaderlanguage, Foreland, Support, GoMobi, “Dziennik Gazeta Prawna”.

Ewa SzulcEwa Szulc

Ewa Szulc to menedżer z wieloletnim doświadczeniem pracy na stanowiskach w działach marketingu międzynarodowych korporacji. W latach 1994-1996 członek zarządu firm Unity Line i Market Link. Od 2007 roku prowadzi firmę STARBRANDS specjalizującą się w marketingu i reklamie firm polskich oraz zagranicznych. W latach 1992-2006 związana z firmami Nestle Waters Polska SA, Leo Burnett Warszawa Sp. z o. o., Market Link Sp. z o.o., Unity Line Sp. z o. o., Publicis FCB Poland Sp. z o. o. Współpracowała z firmami/markami: Avante, Ambasada Egiptu, Avon, Acqua Panna, Bel Leasing, Chantelle, Fiat, JVC, JWT, Leo Burnett, LOT Ground Services, Lufthansa, Ministerstwo Finansów, Minute Maid, Market Link, Mazowszanka, Mola, Nałęczowianka, Perrier, PLL LOT, Plus GSM, Polpharma, Publicis, Red Bull, Saga, Sekret Mnicha, S.Pellegrino, Tartare, Timotei, Unilever, Vittel, Zielona Budka. 

Więcej informacji na temat Akademii im. Leona Koźmińskiego tutaj: http://www.kozminski.edu.pl/pl/

Mogą Cię również zainteresować