Nowy „Network Magazyn”

przez (redakcja NETWORK magazynu)
714 odsłony

Działasz w marketingu sieciowym? Chcesz w MLM zbudować wielki, dochodowy biznes? Potrzebujesz rzetelnych informacji i profesjonalnej edukacji z tej dziedziny? Mówisz i masz!!! Już jest dostępny nowy „Network Magazyn”..

ee

Tylko w tym periodyku przeczytasz o najświeższych wydarzeniach i trendach w sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowym. Tylko w „Network Magazynie” poznasz prawdziwe historie ludzi pracujących w tej w branży:

„Biznes MLM. Pieniądze lubią liderów” to ekskluzywny artykuł, w którym udało nam się po raz pierwszy w historii branży, na przekór wszystkim, zjednoczyć 5 firm i zaprezentować sylwetki 5 facetów działających na co dzień w innych, jakże odmiennych networkach (Akuna, Oriflame, EuCO, Herbalife i FM GROUP):

Marek Wawrzeńczyk – wiceprezydent w Akuna Polska: „Żyjemy w takich czasach, że chcielibyśmy szybko, dużo i natychmiast. Tak się nie da. Potęgę swoich struktur w Akunie buduję 6 lat. Najważniejsze, abyśmy dokładnie wiedzieli co chcemy osiągnąć i co jesteśmy w stanie zrobić w tym kierunku. W strukturach mam ok. 5 000 współpracowników. Wielu z nich zdecydowało się na zmiany, ale mimo wszystko uważam, że to za mało. Na szczęście świadomość ludzi rośnie. Ja ciągle będę robił swoje. Będę namawiał do zdrowego stylu życia.”

Norbert Rekowski z Europejskiego Centrum Odszkodowań: „Szybko zauważyłem, że MLM daje mi szansę nieograniczonego rozwoju. Jestem człowiekiem, który potrzebuje wyzwań, a ten system nieustannie stwarza mi coraz większe wyzwania. Kocham to. MLM jest najlepszą z możliwych dźwigni dla ludzi, którzy chcą się rozwijać zawodowo i wzmacniać finansowo. Jaką radę dałbym wszystkim początkującym? Kiedy zaczynamy pracę w marketingu sieciowym, to cechą, jaką trzeba w sobie wytworzyć jest wytrwałość. I nie szukajmy kwadratowych jaj na wytłumaczenie, dlaczego na początku idzie nam słabo lub nie widać wyników.”

Zbigniew Gawłowski z FM GROUP: „Tak zostałem „zarażony” network marketingiem 9 lat temu i na szczęście trwa to do dziś. Obecnie to moja jedyna choroba, o której wiem. Wiem również, że nie ma na nią lekarstwa. I całe szczęście! Tutaj naprawdę profesjonalnie i z pełnym zaangażowaniem buduję od czerwca 2008 roku własną sieć. Trzeba pamiętać, że nie jest tak ważne, jaki network robisz, ale z kim go robisz. To był kluczowy argument, dla którego jestem w FM GROUP. Oczywiście, że produkt jest ważny! Ale dla mnie najważniejsze jest, że FM to polski MLM, a to bardzo dudni mi w sercu. Teraz POLSKA!!!

Marek Gudaniec z Herbalife Polska: „Network to nie tylko pieniądze, ale sposób na życie – „A way of life”. Co najbardziej cenię w MLM? Przede wszystkim jakość zarabiania pieniędzy. Tutaj cena sukcesu nie jest taka duża jak np. w przypadku wspinania się po szczeblach kariery w zwykłych korporacjach. Ludzie często zapominają po co pracują. Pęd do pieniądza, stołka i władzy, przysłania im to, co w życiu najważniejsze – rodzinę i przyjaciół. Plan marketingowy w Herbalife jest jednym z lepszych i bardziej sprawiedliwych systemów jakie widziałem. Dokładnie wiesz co masz zrobić, aby awansować. Nie ma układów-układzików jak w klasycznym biznesie. Twój sukces nie zależy od wykształcenia, pięknego CV, ilości znanych języków itd. Wszystko zależy od Ciebie – od Twojej wiary, nastawienia i ciężkiej pracy. Jak tylko chcesz, to osiągniesz sukces.”

Bernard Jastrzębski z Oriflame Poland: „Jestem szczęściarzem. Trafiłem na solidnego partnera. Taką właśnie firmą jest Oriflame. Atrakcyjna, nieustannie rozwijana oferta, doskonałe wsparcie reklamowe, rzetelny i uczciwy plan marketingowy, a to wszystko poparte rozpoznawalną i dobrze kojarzoną marką. W ciągu kilkunastu lat pracy uczestniczyłem w wielu międzynarodowych konferencjach, poznając świat od Afryki po Azję. Poznałem niezwykle ciekawych networkerów z tak egzotycznych krajów jak Chiny, Wietnam, Malezja czy Sri Lanka. MLM stał się dla mnie sposobem nie tylko na poważny biznes, ale przede wszystkim stylem życia. Warunkiem jest jednak współpraca z rzetelną i sprawdzoną korporacją i dobra opieka osoby, która nas wprowadziła.”

W najnowszym „Network Magazynie” znajdziesz również:

Chcieliśmy godnego życia dla naszej rodziny – wywiad z Izabelą i Markiem Bujwickimi – małżeństwem dyrektorskich, diamentowych przedsiębiorców z Amway:

Marek Bujwicki: „W biznesie Amway zobaczyłem możliwość stworzenia swojej własnej firmy i dobre pieniądze. Mogłem więc zrealizować to, co było dla mnie priorytetem – zabezpieczyć godne życie mojej rodzinie. Po kilku latach, gdy porównaliśmy różnicę pomiędzy możliwościami, jakie daje praca w firmie tradycyjnej, a działanie w biznesie marketingu wielopoziomowego, nie mieliśmy
żadnych wątpliwości, że budowanie biznesu Amway daje nam dużo więcej wyborów. I to zarówno na polu finansowym, jak i w kwestii spędzania czasu z rodziną czy wspólnego podróżowania. Taki styl życia, gdy wiele decyzji możemy podejmować
samodzielnie bardzo nam odpowiada.”

Izabela Bujwicka: „W Amway działamy już 17 lat. Obecnie mamy aktywnych partnerów biznesowych prawie w 20 krajach na całym świecie. Imponują nam zasady, które w tym biznesie obowiązują. Zasady te są tak uniwersalne, że każda narodowość
może je wykorzystać. Uczciwość, rzetelność, odpowiedzialność, lojalność, wytrwałość – to wartości, które możesz w swojej działalności pielęgnować i powielać. W dzisiejszych czasach to nie są słowa często spotykane w świecie biznesu. Bardzo nam się podoba również to, że firma Amway zawsze wyprzedza trendy rynkowe.”

„Na drodze do sukcesu” to wywiad z Szymonem Grabowskim i Fred’em Stege’m – współzałożycielami firmy Vemma Europe Ltd. Vemma Europe rozpoczęła działalność w 2006 roku. Jej założycielem i prezesem jest Szymon Grabowski – gdynianin, który wcześniej zrobił karierę w branży IT. Milionerem został w wieku 20 lat, a jego główny produkt służący do automatyzacji procesu wysyłki poczty elektronicznej jest używany przez dziesiątki tysięcy przedsiębiorców i firm na świecie. Fred Stege to doświadczony sprzedawca sieciowy znany z dwóch firm, w których zbudował sieć ponad 200 000 dystrybutorów.

100% Sukcesu. Podstawy – artykuł Edward’a Ludbrook’a, światowej sławy znawcy MLM: Co byś zrobił, gdybyś wiedział, że nie poniesiesz porażki? Zastanów się nad tym przez chwilę. Gdybyś był całkowicie przekonany o swoim sukcesie, jakie działania byś podjął? Jak ciężko pracowałbyś w swoim biznesie marketingu sieciowego? Pamiętaj: najważniejsza jest strategia, której użyjesz aby zbudować swój biznes. Strategia musi być jak fundamenty domu, bo zapewnia podstawę Twojego rozwoju. Mając odpowiednią strategię fundamenty Twojego biznesu MLM będą trwać wiecznie.

Jak zostać liderem? – „Liderem jest tylko ten, za kim podążają inni” – ta krótka definicja autorstwa Petera Druckera, niekwestionowanego guru zarządzania, najdobitniej wskazuje na to, kogo uważamy za prawdziwego przywódcę. Lider to człowiek z silną osobowością, który wywiera wpływ na innych, posiada inicjatywę i wykazuje się konsekwencją w działaniu. To osoba, która jest wzorem dla innych.

Generacja Y – Ludzie, z którymi współpracujesz, mogą stanowić najcenniejszy zasób, wpływający na przewagę konkurencyjną Twojego biznesu. Lecz pamiętaj, że ludzie się zmieniają. Powiem więcej: właśnie taka ogromna zmiana następuje teraz. Na rynek pracy wkracza właśnie nowe pokolenie, które ma zauważalnie odmienne cechy, spojrzenie na świat i własną karierę, inne wartości i oczekiwania, niż ich starsi koledzy.

Transformacja komunikacji – Ciekawe jak często zwracasz uwagę na to, w jaki sposób kontaktujesz się z innymi. Jakich słów używasz, w jakiej formie je wypowiadasz. Ale czy tylko słowa są istotne? Zapewne słyszałeś, że przy pomocy słów przekazujesz ok. 7% informacji. A gdzie pozostałe 93%? Gest, mimika, dźwięk, ruch, ułożenie ciała, oddech, spojrzenie, tempo i rytm mówienia, to tylko niektóre czynniki, które wpływają na jakość przekazu, jakość komunikatu, który nadajesz.

Recruiting Tools – O tym, że rekrutacja nowych osób (zwanych w zależności od specyfiki firmy współpracownikami, konsultantami, dystrybutorami, niezależnymi doradcami itd.) jest ważna, nie muszę nikogo przekonywać. Każda firma i każdy lider stara się przyciągnąć do swojej organizacji najlepszych ludzi. Szukamy lepszych od siebie. Zapewne każdy dobry menedżer posiada takie osoby w strukturze.

Marketing sieciowy na uniwersytetach – W styczniu 2009 roku w Warszawie odbyło się posiedzenie jury konkursu na najlepszą pracę licencjacką lub magisterską na temat sprzedaży bezpośredniej/marketingu sieciowego, zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej. To wielki krok na drodze promowania branży wśród społeczeństwa. Tylko tak profesjonalnymi przedsięwzięciami można ukazać rzetelne, prawdziwe i unikalne w biznesie aspekty segmentu DS i MLM

Sprzedawca kompatybilny – Podstawową grupą kontaktu firmy z klientami są sprzedawcy. To oni generują dochody poprzez sprzedaż. Dlatego struktury handlowe są pierwszym miejscem, w którym można zauważyć zmiany sytuacji ekonomicznej. Przekładają się one na stosunek kupujących względem dostawców. W tym stanie rzeczy część liderów podejmuje decyzje zmierzające w kierunku dostosowania polityki sprzedaży do nowych realiów. Jedną z takich decyzji może być postanowienie o reorganizacji systemu pracy.

Kontakty w sieci – Czy zastanawiali się Państwo nad tym, skąd biorą się nowe kontakty w Waszym biznesie? Jest to zwykle efekt chodzenia na prezentacje, konferencje i warsztaty, albo rezultat systemu poleceń, jaki stosujemy. Biorąc udział w różnych spotkaniach wszędzie wymieniamy się wizytówkami. Pozyskane w ten sposób kontakty trafiają do wizytownika lub wpisujemy je do naszego systemu komputerowego. Czy to wystarczy?

Jak kupić „Network Magazyn”? Wystarczy wybrać opcję Prenumerata w zakładce Kontakt
lub skorzystać z Lider Sklepu.

Można również szukać na półkach z poważnymi periodykami biznesowymi w empikach – wyłącznie Duże Salony i Megastory. Życzymy przyjemnej lektury!

Mogą Cię również zainteresować