Koncern AVON przekazał darowizny o wartości 16 milionów dolarów

przez Maciej Maciejewski

W dobie problemów związanych z koronawirusem branża DS/MLM zwiększa działania pomocowe. Avon – największy na świecie koncern sprzedaży bezpośredniej – podarował organizacjom charytatywnym produkty o wartości ponad 16 milionów dolarów w ramach zobowiązania do stałego wywierania pozytywnego wpływu na świat.

źródło: Pixabay

Firma przekazała darowizny dla wielu organizacji charytatywnych, w tym AMAR w Portoryko i swojego wieloletniego partnera – Feed the Children. Obie organizacje odgrywają obecnie kluczową rolę w dostarczaniu zaopatrzenia potrzebującym podczas pandemii COVID-19. Koncern przekazał również darowizny na program Marine Toys for Tots.

Avon Puerto Rico przekazał produkty o wartości 1,3 miliona dolarów dla organizacji AMAR – Alianza de Médicos Al Rescate (Alliance of Physicians to the Rescue). AMAR zajmuje się przyjmowaniem leków i niezbędnych artykułów potrzebującym społecznościom. Od ponad 25 lat świadczą bezpłatne, dobrowolne usługi zdrowotne dla najbardziej wrażliwych grup społecznych. Darowizny Avona na rzecz AMAR w ubiegłym miesiącu obejmowały odzież, produkty do higieny osobistej, kosmetyki i produkty do użytku domowego.

Feed the Children ściśle współpracuje z partnerami społecznymi, takimi jak szkoły, organizacje obywatelskie i banki żywności, aby służyć najsłabszym grupom społecznym i innym osobom, które mogą mieć trudności z powodu utraty pracy w tych niepewnych czasach. W ubiegłym miesiącu firma Avon przekazała produkty o wartości ponad 13 milionów USD na rzecz Feed the Children w celu wsparcia potrzebujących rodzin. W ten sposób w ciągu ostatnich szesnastu lat firma Avon przekazała produkty o wartości ponad 15 000 000 funtów. Są to wyroby do pielęgnacji ciała i urody, odzież, obuwie i niezbędne artykuły gospodarstwa domowego.

Marine Toys for Tots otrzymało od firmy Avon darowiznę w wysokości 2,4 miliona dolarów na wsparcie ich misji polegającej na zbieraniu i dystrybucji nowych zabawek dla mniej szczęśliwych dzieci podczas wakacji. Ponad 60 000 zabawek wysłano z Avon do Toys for Tots na nadchodzący sezon wakacyjny. Avon ma zaszczyt być pięciogwiazdkowym sponsorem korporacyjnym tej pomagającej dzieciom organizacji na rok 2020.

Więcej informacji na temat najnowszych akcji charytatywnych, organizowanych przez branżę sprzedaż bezpośrednia i network marketing znajdziesz w tych artykułach: Arbonne, PM-International, DuoLife, Amway, Raypath, Jeunesse, Oriflame, Herbalife, Mary Kay, dōTERRA, Young Living, Pampered Chef, Monat

Mogą Cię również zainteresować